ΒΙΟ.ΠΑ: Ημέρα πώλησης μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, μείωση ενοικίων και διαφήμιση


Με το… δεξί ανέλαβε τα νέα του καθήκοντα ως πρόεδρος της «Διοκλής» ο Παύλος Μπουζιάνης. Στη συνεδρίαση που έγινε τις προηγούμενες ημέρες ανακοίνωσε σειρά άμεσων πολιτικών με σκοπό τόσο την τόνωση της επιχειρηματικότητας στο Βιοτεχνικό Πάρκο όσο και την οικονομική ανακούφιση των επαγγελματιών.
Συγκεκριμένα, αποφασίστηκε η περαιτέρω μείωση, μετά την πρώτη που ήταν της τάξης του 20% το 2011, της τιμής εκκίνησης για μισθώματα καταστημάτων που είναι μεγαλύτερα από 100 τετραγωνικά μέτρα.
Από εκεί και πέρα, η διοίκηση και ο Δήμος Καλαμάτας θα προχωρήσουν στην υλοποίηση ενός διαφημιστικού προγράμματος για την ανάδειξη του χώρου και των 64 περίπου επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται στο πάρκο. Στα σχέδια είναι, επίσης, να ξεκινήσει άμεσα η καθιέρωση ημέρας πώλησης μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Αυτή θα είναι, κατά προτίμηση, η Κυριακή.
«Για το συγκεκριμένο θέμα έχουμε σκοπό να ξεκινήσουμε άμεσα τις συζητήσεις με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. Σκοπός μας είναι η συγκεκριμένη δραστηριότητα να αποτελέσει γεγονός, όχι μόνο για την πόλη της Καλαμάτας, αλλά και για την ευρύτερη περιοχή. Στόχος μας με το συγκεκριμένο εγχείρημα είναι, αφενός, η αύξηση της επισκεψιμότητας του χώρου και, αφετέρου, η πολλαπλή ωφέλεια που θα προκύψει για τα μαγαζιά που ασχολούνται με τα αυτοκίνητα», σημείωσε στο «Θάρρος» ο κ. Μπουζιάνης.
Οι πρωτοβουλίες, όμως, της νέας διοίκησης δε σταματούν εδώ. Ήδη ολοκληρώθηκαν εργασίες αποκατάστασης των χώρων του ΒΙΟ.ΠΑ., ύψους 100.000 ευρώ, ενώ θα ακολουθήσουν παρεμβάσεις για τη στεγανοποίησή τους. «Σε κάθε περίπτωση, αυτό που θα επιδιώξουμε είναι η μείωση στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό της κρίσης που πλήττει το χώρο των υπηρεσιών. Βέβαια, το φαινόμενο δεν υπάρχει μόνο στο ΒΙΟ.ΠΑ., αλλά αντανακλάται σε όλη την αγορά. Με τις παρεμβάσεις μας, όμως, θεωρούμε ότι μπορούμε να αντιστρέψουμε το κλίμα» σχολίασε ο κ. Μπουζιάνης.

Του Αντώνη Πετρόγιαννη