Ο Όμιλος Volkswagen ψηφίζει Costa Navarino
Το αφεντικό του Ομίλου Volkswagen, Μάρτιν Βίντερκορν, αποδεικνύεται λάτρης της Ελλάδας και συγκεκριμένα της Πύλου. Αυτό συνέβη, όταν βρέθηκε την άνοιξη στο ξενοδοχειακό συγκρότημα Costa Navarino για ολιγοήμερες διακοπές. Ο κ. Βίντερκορν ενθουσιάστηκε από τη φυσική ομορφιά της περιοχής, αλλά και τις άρτιες εγκαταστάσεις του συγκροτήματος, αφού ξεπέρασε το πρώτο σοκ από τη θέα αυτοκινήτων της BMW (i3 κ.λπ.), με την οποία συνεργάζεται το ξενοδοχείο.
Έτσι, επιστρέφοντας στο αρχηγείο του Ομίλου στο Βόλφσμπουργκ της Γερμανίας, έδωσε εντολή στους συνεργάτες του να διερευνήσουν την περίπτωση να γίνει η παρουσίαση του επόμενου νέου μοντέλου της εταιρείας τους εκεί.
Το μοντέλο αυτό θα είναι το Passat και, σύμφωνα με τους Γερμανούς, θα φέρει κάτι εντελώς νέο, όντας και η απαρχή της νέας σχεδιαστικής γραμμής της VW, την οποία βέβαια θα ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα μοντέλα.
Οι άνθρωποι της τεράστιας αυτής εταιρείας (πάνω από 350.000 εργαζόμενοι!) αναζητούσαν κάτι μοναδικό και εντυπωσιακό για το νέο Passat και τα τοπία της Πύλου είναι ό,τι καλύτερο γι’ αυτούς, παρότι οι γύρω δρόμοι του συγκροτήματος δεν είναι και οι ιδανικοί για το test drive που συνοδεύει αυτές τις παρουσιάσεις.
Οι όποιες αντιρρήσεις υπήρχαν κάμφθηκαν από την επιθυμία του διευθύνοντος συμβούλου της VW και έτσι ξεκίνησαν οι επαφές με το ξενοδοχείο και τις τοπικές Αρχές.
Σημειώστε πως η εδώ αντιπροσωπεία δε γνώριζε τίποτα για την επιθυμία του Βίντερκορν, επιβεβαιώνοντας τους όποιους ψιθύρους είχε ακούσει από τους Γερμανούς από το δημοσίευμα του news auto.gr.
Ένα, επίσης, σημαντικό χαρακτηριστικό είναι ότι για πρώτη φορά στην ιστορία της εταιρείας θα γίνει παγκόσμια παρουσίαση αυτοκινήτου στο ίδιο μέρος για δημοσιογράφους, εμπόρους και πωλητές.
Έτσι, οι εργαζόμενοι της Costa Navarino ετοιμάζονται να υποδεχτούν σχεδόν 22.000 καλεσμένους απ’ όλες τις γωνιές του πλανήτη μέσα σε εννέα εβδομάδες. Οι δρόμοι μέσα στο συγκρότημα ήδη φρεσκάρονται, ενώ και έξω απ’ αυτό οι τοπικές Αρχές έχουν ξεκινήσει να συμμαζεύουν τους δρόμους (κλείνουν λακκούβες κ.λπ.).
Η παρουσίαση θα ξεκινήσει στα τέλη Οκτωβρίου, παρατείνοντας έτσι για το ελληνικό ξενοδοχειακό συγκρότημα την καλοκαιρινή περίοδο μέχρι και τα Χριστούγεννα!
Τόνοι τροφών θα καταναλωθούν, προερχόμενοι από τους προμηθευτές της περιοχής (η επιθυμία είναι να δοθεί έμφαση στην τοπική κουζίνα), ενώ η προβολή που θα πάρει η περιοχή από τους χιλιάδες δημοσιογράφους που θα βρεθούν εκεί (τηλεοράσεις, έντυπα, ίντερνετ κ.λπ.), θα είναι τεράστια.
Μακάρι να ακολουθήσουν και άλλες τέτοιες εκδηλώσεις στη χώρα μας και η κυβέρνηση να ακολουθήσει τα πρότυπα άλλων κυβερνήσεων (π.χ. της Ισπανίας) και να δώσει τα κίνητρα σε μεγάλες εταιρείες να κάνουν στην Ελλάδα τέτοιες εκδηλώσεις μέσα στο χειμώνα. Ο τζίρος του συνεδριακού τουρισμού υπολογίζεται σε δισεκατομμύρια ευρώ και η Ελλάδα μπορεί να πάρει ένα μεγάλο κομμάτι από την πίτα…
protothema.gr