Το τρένο “σφυρίζει” και πάλι στην Πελοπόννησο


 

 

Νέα «ταξιδιωτική» φιλοσοφία, με έμφαση στις αποδράσεις, προωθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μέσω θεματικών εκδρομών σε διάφορες περιοχές της χώρας, οι οποίες προσφέρονται σε προσιτές τιμές. Μια πρωτοβουλία η οποία αναμένεται να βοηθήσει τουριστικά και την Καλαμάτα.

Tαξιδιωτικοί πράκτορες
Ο  κύριος άξονας στον οποίο επιδιώκει να κινηθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι οι θεματικές εκδρομές, οι οποίες, εκτός των ταξιδιωτών, έχουν κινήσει το ενδιαφέρον ακόμη και ταξιδιωτικών πρακτόρων από το εξωτερικό.
Πληροφορίες, όπως αναφέρει και χθεσινό ρεπορτάζ της «Καθημερινής», λένε ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ βρίσκεται πολύ κοντά σε συμφωνία με ξένους τουριστικούς πράκτορες για θεματικές εκδρομές στο δίκτυο της Πελοποννήσου.
Στην πιο πρόσφατη, μάλιστα, εκδρομή, που έλαβε χώρα στις 17 Νοεμβρίου (η διαδρομή ξεκινούσε από τον Πύργο και κατέληγε στην Καλαμάτα), παρόντες ήταν δύο ταξιδιωτικοί πράκτορες από την Αυστρία και τη Βρετανία, οι οποίοι εξέφρασαν ενδιαφέρον για την επόμενη χρονιά.
Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντός τους βρέθηκε το ενδεχόμενο να ναυλώσουν ακόμη και ολόκληρα τρένα, προκειμένου μέσα στο 2013 να διοργανώσουν εκδρομές στην Πελοπόννησο με συλλόγους των χωρών τους, όπως είναι οι «Φίλοι του Σιδηροδρόμου».
Μάλιστα, για την ερχόμενη άνοιξη έχει ήδη προγραμματιστεί 5ήμερη εκδρομή, με μουσειακό τροχαίο υλικό, για τη φιλοξενία «Φίλων του Σιδηροδρόμου» από χώρες του εξωτερικού.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει ήδη οργανώσει τέσσερις θεματικές εκδρομές στην Πελοπόννησο, με την τέταρτη να πραγματοποιείται χθες. Αφετηρία της ήταν η Καλαμάτα και προορισμός οι Μύλοι. Ενδιαφέρον για συμμετοχή στη χθεσινή εκδρομή έδειξαν 136 άτομα, παρά το γεγονός ότι οι προσφερόμενες θέσεις ήταν μόλις 102.
Παράλληλα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προγραμματίζει την προσφορά προσιτών εισιτηρίων σε συνεργασία με επιχειρηματίες του τουρισμού από διάφορες περιοχές για τη δημιουργία εκδρομικών πακέτων. Στόχος, να δοθεί ώθηση στην ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών ψυχαγωγίας, με ταυτόχρονη ενίσχυση της επιβατικής κίνησης.
Κύριο μέλημα της εταιρείας στην παρούσα φάση να μπει το τρένο στην καθημερινότητα των ταξιδιωτών και να μετατραπεί σε ελκυστική εναλλακτική μορφή μετακίνησης.

Επιμέλεια: Αντώνης Πετρόγιαννης