Τη φήμη των πλασματικών προσφορών δικαίωσε δυστυχώς για μία ακόμη χρονιά η φετινή Black Friday στην Ελλάδα, καθώς μόνο 8,32% των προϊόντων που διακινήθηκαν μέσω της πλατφόρμας της Skroutz πωλήθηκαν με έκπτωση πάνω από 10%.
Στη συντριπτική τους πλειονότητα, 87,9% των προϊόντων πωλήθηκαν στην ίδια τιμή ή σχεδόν στην ίδια τιμή με την προ Black Friday περίοδο, ενώ παρατηρήθηκε ότι 3,78% των προϊόντων όχι μόνο δε διατέθηκαν με έκπτωση, αλλά πωλήθηκαν ακριβότερα.
Το φαινόμενο δεν είναι καινούργιο και σχεδόν στα ίδια επίπεδα κυμάνθηκε και πέρυσι το ποσοστό των προϊόντων που όντως διατέθηκαν με έκπτωση (8,5%). Φέτος, ωστόσο, καταγράφεται μια διόλου ευκαταφρόνητη αύξηση των προϊόντων που διατέθηκαν ακριβότερα – πέρυσι το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 1,2%. Το κυριότερο; Τα φετινά στοιχεία αποκτούν πολύ μεγαλύτερη σημασία δεδομένου του γεγονότος ότι οι αγορές έγιναν αποκλειστικά μέσω Διαδικτύου, μιας και τα φυσικά καταστήματα ήταν και παραμένουν κλειστά.
Αξίζει, μάλιστα, να σημειωθεί ότι η κατηγορία στην οποία παρατηρείται μεγαλύτερο ποσοστό προϊόντων που πωλήθηκαν ακριβότερα την περίοδο της Black Friday είναι αυτή των ειδών για παιδιά και βρέφη.