Τη Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου επισκέφθηκα τα γραφεία του ΔΕΔΔΗΕ Καλαμάτας, προκειμένου να καταθέσω το σχέδιο ηλεκτρολόγου για μια νέα παροχή ηλεκτροδότησης. Ένας υπάλληλος βγήκε από τα γραφεία και με ενημέρωσε ότι δεν μπορώ να περάσω, επειδή υπάρχουν κρούσματα κορωνοϊού, χωρίς ωστόσο να υπάρχει κάποια ενημέρωση έξω από το κτήριο ότι είναι κορωνοϊόπληκτο.
Μου υπέδειξε, δε, να τηλεφωνήσω και να κλείσω ραντεβού. Τηλεφώνησα και έπειτα από 20 λεπτά μού απάντησε μια κυρία, με την οποία κλείσαμε ραντεβού για τη Δευτέρα (χθες), 1η Μαρτίου, στις 10.00 το πρωί.
Πράγματι, χθες ακριβώς στις 10.00 ήμουν στα γραφεία. Χτύπησα, βγήκε πάλι ο ίδιος υπάλληλος και μου απάντησε και πάλι ότι δεν μπορώ να περάσω, γιατί υπάρχουν κρούσματα κορωνοϊού, χωρίς ωστόσο να με έχουν ενημερώσει ότι το ραντεβού θα ακυρωθεί, ως είχαν υποχρέωση.
Την ίδια στιγμή μπαινόβγαιναν στο κτήριο τεχνικοί της επιχείρησης, οι οποίοι μάλλον, αν δεν έχουν εμβολιαστεί, έχουν αναπτύξει, άγνωστο πώς, φυσική ανοσία (γέλια).
Όταν ρώτησα τον υπάλληλο τι θα γίνει γιατί επείγομαι, καθώς έχω καταθέσει τη σχετική αίτηση από τις 21 Ιανουαρίου, μου απάντησε εκνευρισμένα και με αυθάδεια ότι το ραντεβού μπορεί να γίνει και ύστερα από ένα μήνα. Τηλεφώνησα, λοιπόν, όντας έξω από την είσοδο και μου είπαν ότι θα μου τηλεφωνήσουν από… εβδομάδα.
Και ερωτώ; Ακέφαλος είναι ο ΔΕΔΔΗΕ και κάνουν κουμάντο οι υπάλληλοι; Δεν παραγνωρίζω ότι οι υγειονομικές συνθήκες που βιώνουμε είναι πρωτοφανείς, αλλά η έλλειψη επαγγελματικής συμπεριφοράς είναι απαράδεκτη και παραπέμπει σε παραμάγαζο.
Δημήτρης Γιατράκος