Λόγο για αυταρχικό ορισμό Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων κάνει σε παρέμβασή του το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών Μεσσηνίας και καταγγέλλει «την αυταρχική στάση του υπουργείου Παιδείας, το οποίο, παρά τις αντιδράσεις μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών σε όλη τη χώρα, προχώρησε στον ορισμό 50 σχολείων ως Πειραματικά και Πρότυπα.
Στη Μεσσηνία χαρακτηρίστηκαν ως Πειραματικά το 10ο Δημοτικό Σχολείο και το 7ο Γυμνάσιο Καλαμάτας, κόντρα στη βούληση της πλειοψηφίας των μελών των συλλόγων διδασκόντων. Γνωρίζαμε πως το υπουργείο θα έβρισκε πρόθυμους προϊσταμένους εκπαίδευσης για την υλοποίηση μιας τέτοιας απόφασης, αλλά τελικά βρήκε και πρόθυμους διευθυντές σχολικών μονάδων, οι οποίοι με “αδιαφανείς” διαδικασίες προσπάθησαν να κινήσουν τα νήματα!
Η προσπάθεια γενίκευσης των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων συνδέεται άμεσα με την προσπάθεια να ενισχυθούν η διαφοροποίηση, η κατηγοριοποίηση, η δημιουργία σχολείων πολλών ταχυτήτων, ο διαχωρισμός των μαθητών σε αρίστους και “κακούς”.
Το υπουργείο πλανάται πλάνη οικτρά αν νομίζει ότι θα προχωρήσει απρόσκοπτα στην αντιδραστική μετατροπή των σχολείων σε Πρότυπα και Πειραματικά με λογικές “αποφασίζουμε και διατάζουμε”.
Υπάρχει θετική εμπειρία από τις μάχες που δώσαμε το προηγούμενο διάστημα και καταφέραμε “να μείνουν στα χαρτιά” διάφορες αποφάσεις του υπουργείου, για τις κάμερες στις σχολικές αίθουσες, την ηλεκτρονική ψηφοφορία στις εκλογές για τα υπηρεσιακά συμβούλια, την εφαρμογή της αντιδραστικής αξιολόγησης!
Καλούμε τα σωματεία των εκπαιδευτικών και τους συλλόγους γονέων να οργανώσουν την πάλη, να προχωρήσουν σε κινητοποιήσεις για να ανατρέψουν αυτές τις αποφάσεις.
Θα μας βρουν μπροστά τους και αυτή τη φορά!».