Οι δυσκολίες της σχολικής χρονιάς, που έφτασε στο τέλος της, λόγω της πανδημίας δε φαίνεται να πτόησαν τα παιδιά και τις εκπαιδευτικούς του «χρωματιστού σχολείου», που συνεχίζουν να οργανώνουν δράσεις και να διακρίνονται!
Εκτός, λοιπόν, από το βραβείο στο διαστημικό διαγωνισμό τέχνης που οργανώνει η ESA (Ευρωπαϊκή Επιτροπή Διαστήματος) και κατέκτησαν το Μάρτιο, διακρίθηκαν για δεύτερη χρονιά με το bronze βραβείο του θεσμού Education Leaders Awards στην κατηγορία «Βέλτιστη μαθησιακή εμπειρία» για το συνεργατικό eTwinning έργο που ίδρυσαν και υλοποίησαν πέρυσι με τίτλο «Εφευρέτες παιχνιδιών… οι ανακυκλωτές της χαράς», σε συνεργασία με δεκατέσσερα Νηπιαγωγεία από όλη την Ελλάδα!
Οι διακρίσεις συνεχίζονται, καθώς κατέκτησε το βραβείο «Πρωτότυπου σεναρίου» στο διαγωνισμό εκπαιδευτικής ρομποτικής που διοργάνωνε o μη κερδοσκοπικός Οργανισμός Poμποτικής και Επιστήμης “WRO HELLAS”, αλλά και αριστείο για τη συμμετοχή του στην Ευρωπαϊκή εβδομάδα Προγραμματισμού, όπου συμμετείχε με δεκατρία ακόμη νηπιαγωγεία στη δράση “To the moon and back”!
Επίσης, για δεύτερη συνεχή χρονιά μία από της μαθήτριές του διακρίθηκε στο διαγωνισμό του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης με θέμα «Καθημερινοί ήρωες». Φέτος η διάκριση ανήκει σε ένα προνήπιο (5ετών), τη Θεοδώρα Κόντου!
Τέλος, το «χρωματιστό σχολείο» έχει την τιμή από φέτος να ανήκει στην ευρωπαϊκή οικογένεια των 2139 (88 ελληνικών) eTwinning σχολείων όλων των βαθμίδων, καθώς τιμήθηκε με την Ετικέτα Σχολείου eTwinning έπειτα από μια διαδικασία αίτησης δύο φάσεων, όπου αξιολογούνται: Ψηφιακή πρακτική, Πρακτική ηλεκτρονικής ασφάλειας (eSafety), Καινοτόμες και δημιουργικές παιδαγωγικές προσεγγίσεις, Προώθηση συνεχούς επαγγελματικής ανάπτυξης του προσωπικού, Προώθηση πρακτικών συνεργατικής μάθησης με το προσωπικό και τους μαθητές.
Τα επιλεγμένα σχολεία «θεωρούνται πρωτοπόρα και αναγνωρίζονται ως ηγέτες» στους παραπάνω τομείς, αναφέρει η Επιτροπή. «Οι διακρίσεις μας δεν υπήρξαν αυτοσκοπός αφού ο σκοπός του Νηπιαγωγείου δεν είναι οι διακρίσεις», ανέφεραν οι εκπαιδευτικοί του, «αποδεικνύουν όμως με τον καλύτερο τρόπο πως, ακόμη και στους δύσκολους καιρούς της πανδημίας, η προσχολική αγωγή, έχοντας στο πλάι της τους γονείς, μπορεί να προσφέρει εμπειρίες και δεξιότητες ζωής στους μαθητές της θεμελιώνοντας “γερές” βάσεις για την μετέπειτα σχολική και όχι μόνο ζωή τους!».
Του Ηλία Γιαννόπουλου