«Ξεπούλησε» το Τελωνείο Καλαμάτας τα αυτοκίνητα που βγήκαν σε δημοπρασία

«Ξεπούλησε» το Τελωνείο  Καλαμάτας τα αυτοκίνητα που βγήκαν σε δημοπρασία

«Ξεπούλησε» την Πέμπτη το Τελωνείο Καλαμάτας, αφού στη δημοπρασία που διενεργήθηκε στις εγκαταστάσεις του εκποιήθηκαν όλα τα οχήματα που τέθηκαν σε διάθεση, είτε για ανακύκλωση είτε για κυκλοφορία, και όπως μας τόνισε ο προϊστάμενός του Ιωάννης Κάβουρας, το ενδιαφέρον που εκδηλώθηκε ξεπέρασε τα αναμενόμενα.

Φυσικά, δεν άδειασαν οι αποθήκες του Τελωνείου, καθώς είναι πολλά τα οχήματα που έχουν κατασχεθεί και είναι προς εκποίηση, γι’ αυτό και έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες για τη διενέργεια και νέας δημοπρασίας, η οποία εκτός απροόπτου αναμένεται προς τα τέλη Σεπτεμβρίου.

Τι εκποιήθηκε
Όσοι, λοιπόν, θέλησαν να αποκτήσουν ένα φθηνό αυτοκίνητο με δόσεις από τον πρώην ΟΔΔΥ, το πρωί της Πέμπτης πήγαν στο Τελωνείο Καλαμάτας και συμμετείχαν στις δημοπρασίες των οχημάτων.

Ειδικότερα, τέθηκαν σε δημοπρασία: 21 μεμονωμένα οχήματα για κυκλοφορία, 1 δίκυκλο για κυκλοφορία, 1 φορτηγό για κυκλοφορία, 37 οχήματα σε ομαδική εκποίηση για ΟΤΚΖ (ανακύκλωση), 1 δίκυκλο για διάλυση και 1 λεωφορείο για διάλυση, τα οποία προέρχονται από τα αζήτητα του Τελωνείου, τα κατασχεμένα και τα κρατικά αποσυρόμενα από την κυκλοφορία κ.λπ.

Τα φθηνότερα αυτοκίνητα της λίστας του Τελωνείου Καλαμάτας για κυκλοφορία ήταν τρία Seat Cordoba με τιμή εκκίνησης τα 600 ευρώ έκαστο και με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2002.

Το δε ακριβότερο αυτοκίνητο της λίστας με τα οχήματα προς εκποίηση για κυκλοφορία αφορούσε ένα Land Rover με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 1984 και τιμή εκκίνησης τα 4.000 ευρώ.

Επίσης, εκποιήθηκε ένα Citroen C3 με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2011 και τιμή εκκίνησης μόλις 900 ευρώ.

Η λίστα των οχημάτων για κυκλοφορία περιελάμβανε και αρκετά αυτοκίνητα Mercedes-Benz, όπως, για παράδειγμα, μία E220 diesel με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2007 και τιμή εκκίνησης τα 3.500 ευρώ.

Με την ολοκλήρωση της πλειοδοσίας για κάθε όχημα ο τελευταίος πλειοδότης υπέγραψε πρακτικό ανακηρύξεως πλειοδότη και κατέβαλε το 20% της τιμής κατακύρωσης (προκαταβολή). Το υπόλοιπο 80% της τιμής πλειοδοσίας διακανονίσθηκε υποχρεωτικά μέσα σε 30 συνεχείς ημέρες από την επόμενη ημέρα της κατακύρωσης των αποτελεσμάτων της δημοπρασίας, είτε σε μετρητά είτε σε δόσεις.

Ο πλειοδότης, εφόσον το επιθυμούσε, μπορούσε να διακανονίσει το υπόλοιπο με εφάπαξ καταβολή του τιμήματος. Στην περίπτωση αυτή είχε δικαίωμα έκπτωσης σε ποσοστό 30% στο σύνολο (100%) της τιμής πλειοδοσίας.

«Ξεπούλησε»
Μιλώντας σχετικά ο προϊστάμενος του Τελωνείου Καλαμάτας, Ιωάννης Κάβουρας, τόνισε ότι το ενδιαφέρον ξεπέρασε κάθε τους εκτίμηση και έτσι εκποιήθηκαν όλα τα οχήματα. Επίσης, δήλωσε ικανοποιημένος και από τις τιμές με τις οποίες τελικά εκποιήθηκαν όλα τα οχήματα.

Πρόσθεσε δε, ότι πουλήθηκαν ακόμα κι όλα τα οχήματα που είχαν βγει σε δημοπρασία για ανακύκλωση.

Ωστόσο, παρατήρησε ότι στις αποθήκες υπάρχουν ακόμα πολλά οχήματα και θα ετοιμασθεί νέα δημοπρασία κατά τους επόμενους μήνες, προς τις αρχές του φθινοπώρου.

Της Βίκυς Βετουλάκη