Άλματα στην ψηφιακή εποχή και διευκόλυνση των διαδικασιών πραγματοποιούν το τελευταίο διάστημα τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, ύστερα από την παρουσίαση και λειτουργία 55 αυτόνομων και τετράτροχων κίτρινων ρομπότ -γνωστά ως AMR’s- που λειτουργούν με τεχνητή νοημοσύνη, και, επιταχύνουν μια συχνά κοπιαστική εργασία.
Στην πρωτοποριακή και αξιοσημείωτη αυτή διαδικασία των ΕΛΤΑ της Αθήνας, στάθηκε και το ρεπορτάζ του Reuters, καθώς όπως αναφέρει χαρακτηριστικά “Ένας στόλος πενήντα πέντε κίτρινων ρομπότ που τροφοδοτούνται από τεχνητή νοημοσύνη ‘γλιστρούν’ γύρω από το κέντρο διαλογής των ΕΛΤΑ στην Αθήνα, επιταχύνοντας μια συχνά επίπονη διαδικασία”.
Ταυτόχρονα, όπως δήλωσε στο Reuters ο Γιώργος Κωνσταντόπουλος, CEO των ΕΛΤΑ, «Μέχρι πρόσφατα, η διαλογή γινόταν χειρωνακτικά εν μέσω υψηλής ζήτησης και συχνά γίνονταν λάθη που προκαλούσαν καθυστερήσεις στις παραδόσεις και αυξημένα κόστη για την εταιρεία».
Όπως φαίνεται, τα ρομπότ που ήρθαν για να μείνουν, είναι μέρος του προγράμματος ψηφιακής αναδιάρθρωσης της εταιρείας που έχει στόχο να διευκολύνει τη διαχείριση των ολοένα αυξανόμενων δεμάτων του online shopping που άνθισε στη διάρκεια της πανδημίας.