Με μεγάλη επιτυχία και πρωτοφανή προσέλευση του κοινού ολοκληρώθηκε η έκθεση ζωγραφικής με έργα του Χρήστου Μποκόρου και τίτλο «ΜΝΗΜΟΝ ΦΩΣ». Την έκθεση παρουσίασε ο Εικαστικός Τομέας του Δήμου Καλαμάτας στο πλαίσιο του εορτασμού των 200 χρόνων από την Επανάσταση και εγκαινίασε η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου, στο Μέγαρο Χορού Καλαμάτας.
Την καλλιτεχνική διεύθυνση είχε ο Παναγιώτης Λαμπρινίδης, ενώ την επιμέλεια ο ιστορικός Τέχνης και επιμελητής του Μουσείου Μπενάκη, Κωνσταντίνος Παπαχρίστου.
Τα έργα που εκτέθηκαν στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο του Μεγάρου Χορού Καλαμάτας αποτέλεσαν μια υπόμνηση για τη Θυσία, το Χρέος και την ιστορική Μνήμη. Με οδηγό την απλότητα, την ευαισθησία και την τρυφερότητα για τους ανθρώπους και τα σπαράγματα της ζωής τους, η έκθεση αποτέλεσε μια διαφορετική θέαση της Επανάστασης, όπου η αξία του μέτρου υποκαθιστά τους θορυβώδεις εορτασμούς.
Μάλιστα, πλήθος φιλότεχνων της πόλης, αλλά και από όλη την Ελλάδα, την επισκέφτηκαν, ενώ πραγματοποιήθηκαν εκπαιδευτικά προγράμματα από σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνίας. Επίσης έγιναν πάρα πολλές ξεναγήσεις.
Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Καλαμάτας, Θανάσης Βασιλόπουλος, χαρακτήρισε την έκθεση ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα στην πόλη, με αφορμή τον εορτασμό των 200 χρόνων από την Επανάσταση και ξεχωριστή τιμή την παρουσία της Προέδρου της Δημοκρατίας στα εγκαίνια. Επισήμανε δε τη σημασία της προβολής, στην πόλη μας, της καλλιτεχνικής δημιουργίας, με εκθέσεις υψηλού επιπέδου, από τον εικαστικό τομέα και τον κ. Λαμπρινίδη.
Με τη σειρά του ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Εικαστικού Τομέα, Παναγιώτης Λαμπρινίδης, τόνισε ότι επιτεύχθηκε ο στόχος του εκπαιδευτικού ρόλου της έκθεσης και αναδύθηκαν τα διαχρονικά μηνύματα και οι αξίες του ελληνισμού. Επίσης, δόθηκε η ευκαιρία να έρθει σε επαφή το κοινό της Καλαμάτας με σημαντικές εικαστικές επιλογές που φέρνουν το θεατή κοντά στο χώρο των ιδεών και τη σκέψη, αλλά και γίνονται αφορμή προβληματισμού.
Τέλος, ο επιμελητής Κωνσταντίνος Παπαχρίστου διευκρίνισε ότι η έκθεση δεν έχει το χαρακτήρα μιας αναδρομικής, αλλά οργανώθηκε με επίκεντρο την αταλάντευτη πίστη του ζωγράφου σε σταθερές αξίες και με έργα διαφορετικών εποχών. Αναφέρθηκε στον εικαστικό λόγο που μπορεί να είναι εύληπτος και προσιτός, αλλά επισήμανε ότι για την αποκρυπτογράφηση των μηνυμάτων του απαιτείται η βιωματική εμπειρία του επισκέπτη-θεατή.