Δέκα ημέρες παράταση στην υποβολή προσφορών δόθηκε από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για τον άξονα Καλαμάτα-Μεθώνη. Συγκεκριμένα, από τις 20 Δεκεμβρίου που ήταν η προγραμματισμένη ημερομηνία μετατέθηκε για τις 30 Δεκεμβρίου, σύμφωνα με ρεπορτάζ στην ιστοσελίδα ypodomes.com.
Το συγκεκριμένο έργο είναι νέας γενιάς το οποίο υλοποιείται με τη μέθοδο της σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ).
Το έργο έχει συγκεντρώσει το ενδιαφέρον των μεγάλων ομίλων της χώρας οι οποίοι θα δώσουν μάχη για την απόκτηση του συμβολαίου.
H διάρκεια του ΣΔΙΤ έχει εκτιμηθεί σε 30 χρόνια, εκ των οποίων περίπου τα 4 αφορούν στην κατασκευαστική περίοδο. Εφόσον δεν υπάρξουν δικαστικές εμπλοκές ο ανάδοχος μπορεί να αναδειχθεί το 2022 και τα συμβασιοποιημένα έργα να ξεκινήσουν το 2023.
Αναλυτικά τώρα: Το Καλαμάτα-Πύλος-Μεθώνη είναι κατά κάποιον τρόπο η φυσική συνέχεια του αυτοκινητόδρομου Μορέα. Θα διαθέτει τετράιχνο άξονα στο μεγαλύτερο τμήμα του, νέα γέφυρα στον ποταμό Πάμισο, παρακάμψεις σε Μεσσήνη και Βελίκα και σύνδεση με το υπόλοιπο τμήμα Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη. Τα χαρακτηριστικά του θα είναι ως οδού ταχείας κυκλοφορίας.
Η δημοπράτηση του έργου ξεκίνησε στις 19 Ιουνίου 2019 με την εκδήλωση ενδιαφέροντος. Το κόστος του έργου στο σύνολο της περιόδου εκτιμήθηκε σε 312,23 εκατ. ευρώ.
Τα σχήματα που διεκδικούν το έργο και έχουν περάσει στη β΄ φάση είναι: ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΒΑΞ, ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ, ΙΝΤΡΑΚΑΤ, ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. – INTERTOLL EUROPE ZRt.