Εξαιρετικά ενδιαφέρουσα αποδείχθηκε η διαβούλευση που πραγματοποιήθηκε προχθές το απόγευμα στην αίθουσα συνεδριάσεων «Χρ. Μαλαπάνης» στο Ιστορικό Δημαρχείο Καλαμάτας, με αντικείμενο την «Ταυτότητα προορισμού (Destination Branding) του Δήμου Καλαμάτας».
Η διαβούλευση, που εξελίχθηκε υπό το συντονισμό του αντιδημάρχου Στρατηγικού Σχεδιασμού Τουρισμού, Κλιματικής Αλλαγής και Ψηφιακού Μετασχηματισμού, Νίκου Μπασακίδη, και τη συμμετοχή εκπροσώπων πολλών κλάδων του τουρισμού, δια ζώσης και μέσω τηλεδιάσκεψης, έγινε παρουσία του κ. Δημοσθένη Μπρούσαλη εκ μέρους του αναδόχου μελετητή του Στρατηγικού Σχεδίου για τον Τουρισμό που συντάσσεται για λογαριασμό του Δήμου Καλαμάτας.
Οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να καταθέσουν απόψεις και προτάσεις απαντώντας σε τρία κυρίαρχα ερωτήματα προκειμένου να διαμορφωθεί η «Ταυτότητα» της Καλαμάτας ως προορισμού: 1. Τι κάνει την Καλαμάτα τόπο μοναδικό; 2. Τι πρέπει να περιλαμβάνει η πρότασή μας προς τους επισκέπτες; 3. Πώς μπορώ να συμβάλλω στην προσπάθεια αυτή; (ως φορέας, ως επιχείρηση, ως επαγγελματίας, ως πρόσωπο).
Ακούστηκαν πολλές και ενδιαφέρουσες απόψεις οι οποίες καταγράφηκαν για να γίνει σύνθεση και να επιλεγούν οι τρεις καλύτερες προτάσεις.