Η ELBIT έχει ξεκινήσει την επαναφορά των ελληνικών T-6A TEXAN σε πτητική κατάσταση
Μετά την πρόσφατη αποκάλυψη της ΠΤΗΣΗΣ, σχετικά με την πρόοδο κατασκευής των πρώτων εκπαιδευτικών αεριωθούμενων M-346 της Πολεμικής μας Αεροπορίας, η σελίδα μας έχει σήμερα τη χαρά να δημοσιεύσει φωτογραφίες από τις υποδομές που έχει ήδη αναπτύξει η Elbit στην 120 ΠΕΑ στην Καλαμάτα. Ανάμεσα σε αυτές, και ένα προηγμένο κέντρο logistics για ανταλλακτικά των T-6A, αλλά και των Μ-346, όταν αυτά με το καλό θα έρθουν στη χώρα μας.
H Elbit έχει ήδη ξεκινήσει τη λειτουργία του logistics center στην Καλαμάτα, και από όσο γνωρίζουμε, έχουν ήδη παραδοθεί τα πρώτα Τ-6Α που έχουν επανέλθει σε πτητική κατάσταση. Η εταιρεία έχει δεσμευτεί να επαναφέρει ένα μεγάλο αριθμό αεροσκαφών που έχουν καθηλωθεί για χρόνια σε πτητική κατάσταση. Η ΠΑ με πολύ κόπο διατηρούσε μικρό αριθμό σε κατάσταση πτήσης.
Αυτή ακριβώς είναι και η λογική της συνεργασίας με την Elbit. Η ισραηλινή εταιρεία έχει την απόλυτη ευθύνη για την διαθεσιμότητα των εναερίων μέσων της ΠΑ. Έτσι, η ΠΑ μπορεί να επικεντρωθεί στην εκπαίδευση των Ικάρων της, και δε θα έχει πλέον προβλήματα διαθεσιμοτήτων. Είναι μια τακτική που έχουν υιοθετήσει πολλές κορυφαίες αεροπορίες στον πλανήτη, με τη διαφορά στην περίπτωσή μας πως η Elbit υποστηρίζει τις αντίστοιχες δραστηριότητες της καλύτερης και πλέον αξιόμαχης αεροπορίας στον κόσμο, της ισραηλινής (δε νομίζουμε πως υπάρχει κάποια ένσταση επί αυτού του γεγονότος).
Θα πρέπει να πούμε πως η 120 ΠΕΑ τα τελευταία χρόνια κυριολεκτικά “αγκομαχούσε” να βγάλει σε πέρας το έργο της, και ελάχιστα από τα Τ-6Α αλλά και τα Τ-2Ε παρέμεναν διαθέσιμα. Ειδικά τα Τ-2Ε, θα φύγουν σε λίγα χρόνια, παραχωρώντας τη θέση τους στα υπερσύγχρονα Μ-346. Με την ευκαιρία, και απαντώντας σε σχόλια αναγνωστών μας, θα πούμε πως τα Μ-346 είναι ελληνικά. Τα αγοράζει η Elbit για εμάς, τα συντηρεί για εμάς, τα έχει αξιόπλοα για εμάς, ας μη γίνονται οι φίλοι μας έρμαια ανόητων διαδόσεων και ρηχών δημοσιευμάτων.
Καθώς η εταιρεία έχει δεσμευτεί να μας προσφέρει και υπερσύγχρονους εξομοιωτές πτήσης, ξεκίνησε με ταχείς ρυθμούς την κατασκευή του κτηρίων που θα τους φιλοξενήσει. Σε κάθε περίπτωση, η Elbit θα έχει υλοποιήσει όλες τις υποδομές που προβλέπει η σύμβαση, ενώ στις αρχές του 2023 (μάλλον στο β’ τρίμηνο) θα δούμε και το πρώτο ελληνικό Μ-346.
Ας μην παρασύρονται οι φίλοι μας, από ανόητες αντιπολιτευτικής κορώνες. Στην Άμυνα, δε χωράει αντιπολίτευση. Τα Μ-346 είναι απόκτηση αεροσκαφών από την ΠΑ, απλά με τη μέθοδο του Leasing, για 22 έτη.
Ο πάροχος/ανάδοχος είναι υπεύθυνος να δίνει στην ΠΑ κάποιες χιλιάδες ώρες πτήσης κάθε έτος. Αν δε, καταφέρει να αυξήσει το έργο (που θα γίνει, κάτι ξέρουμε…) φέρνοντας κι άλλους πιλότους να εκπαιδεύονται στην 120 ΠΜ, τότε η Elbit θα φέρει περισσότερα Μ-346, ενώ θα αρχίσει να πληρώνει και την ΠΑ για τη χρήση των υποδομών.
Όλα αυτά, για να καταλάβουν οι φίλοι μας, πως η κίνηση αυτή της ΠΑ, εκτός από τη βαριά γεωπολιτική σημασία της, είναι η βέλτιστη οικονομοτεχνικά.
Από τις εργασίες κατασκευής των νέων υπερσύγχρονων κτηρίων που θα φιλοξενήσουν τους προηγμένους εξομοιωτές πτήσης που περιλαμβάνονται στη συμφωνία της Ελλάδας με την ισραηλινή εταιρεία Elbit
ΠΗΓΗ: https://www.ptisidiastima.com/