Η Καλαμάτα μεταξύ των πόλεων που υλοποιείται ήδη η πιλοτική δράση για τους ψηφιακούς νομάδες από το Υπουργείο Τουρισμού
Στη νέα καλοκαιρινή τουριστική καμπάνια του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, με σύνθημα «Ελλάδα… Θα θέλεις να μείνεις για πάντα!», που δόθηκε στη δημοσιότητα, αναφέρθηκε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, σε συνέντευξη που παραχώρησε στον τηλεοπτικό σταθμό MEGA και την εκπομπή «Κοινωνία ώρα Mega».
«Δεν τίθεται ζήτημα εάν κάποιος γνωρίζει ή όχι τις ομορφιές της χώρας μας, καθώς η Ελλάδα αυτή τη στιγμή είναι το νούμερο 5 τουριστικό brand παγκοσμίως. Τα συναισθήματα, όμως, που δημιουργούνται μέσω αυτής της καμπάνιας είναι κάτι μοναδικό», σημείωσε ο Υπουργός Τουρισμού, επισημαίνοντας ότι το storytelling της φετινής καμπάνιας είναι εμπνευσμένο από μία πραγματική ιστορία με πρωταγωνιστή τον Όττο, έναν Αυστριακό, που επισκέφθηκε πριν από χρόνια τη χώρα μας για διακοπές, «αιχμαλωτίστηκε» από τις ομορφιές της και αποφάσισε να μείνει εδώ για πάντα.
«Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού και σε όλους τους ανθρώπους του τουρισμού για αυτή την προσπάθεια. “Χτυπάει” στην καρδιά και το συναίσθημα του ταξιδιώτη. Η Ελλάδα είναι μία χώρα με μοναδικές ομορφιές. Και πιστεύουμε ότι η καμπάνια αυτή μας δίνει τη δυνατότητα να προβάλλουμε -πέρα από το ισχυρό τουριστικό μας προϊόν- και το επιτυχές rebranding της χώρας μας στο εξωτερικό», υπογράμμισε ο κ. Κικίλιας.
Ο υπουργός Τουρισμού στάθηκε ιδιαίτερα στις δράσεις και τις θεσμικές πρωτοβουλίες που έχουν αναληφθεί για την προσέλκυση ψηφιακών νομάδων στην Ελλάδα, ένα παγκόσμιο trend, που ενισχύει κατά κύριο λόγο τον off-season τουρισμό. «Μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες είδαν -λόγω της πανδημίας-ότι αρκετοί από τους εργαζόμενους τους που δούλευαν εξ’ αποστάσεως, απέδιδαν καλύτερα δουλεύοντας από το σπίτι και δη σε κάποιον άλλον προορισμό, μακριά από τον τόπο κατοικίας τους. Από την πλευρά μας, λοιπόν, φτιάξαμε όλο εκείνο το νομοθετικό πλαίσιο που χρειαζόταν, σε συνεργασία με τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας προκειμένου να υπάρχει πιο φθηνό δίκτυο, αλλά και με τους ξενοδόχους και τους επαγγελματίες στον τουρισμό off-season. Είναι μία δράση που δίνει προστιθέμενη αξία στη χώρα μας. Υλοποιείται, αυτή τη στιγμή, πιλοτικά στο Ηράκλειο της Κρήτη, στην Ερμούπολη της Σύρου και την Καλαμάτα, πολύ σύντομα θα έχει επεκταθεί σε όλη την Ελλάδα και ήδη έχουμε τα πρώτα αποτελέσματα», υπογράμμισε ο κ. Κικίλιας.
Παράλληλα, ο Υπουργός Τουρισμού μίλησε για τη στρατηγική αναβάθμισης του τουριστικού προϊόντος της χώρας, με την προσέλκυση σημαντικών επενδύσεων από κορυφαίες πολυεθνικές εταιρείες και την ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος από ισχυρές αγορές με υψηλού επιπέδου ταξιδιώτες. «Ο Πρωθυπουργός προσωπικά και η στρατηγική που έχουμε ακολουθήσει όλο αυτό το διάστημα, έχει βοηθήσει σημαντικά στο επιτυχημένο rebranding της χώρας μας στο εξωτερικό. Πριν από μερικά χρόνια, ένα μεγάλο κομμάτι της τουριστικής μας πίτας ήταν all inclusive. Αυτό -ως απόλυτο ποσοστό- σήμερα έχει μειωθεί. Πλέον, η μέση δαπάνη του κάθε ταξιδιώτη στην Ελλάδα έχει ανέβει: από τα 520 ευρώ που ήταν, πριν από μερικά χρόνια, σήμερα έχει ξεπεράσει τα 650 ευρώ ανά ταξιδιώτη».
Το νέο σποτ του ΕΟΤ και ο Όττο
Μια πραγματική ιστορία είναι το story της φετινής καμπάνιας του ΕΟΤ, που με επίκεντρο τις ομορφιές της χώρας, φιλοδοξεί να δείξει ότι η Ελλάδα δεν είναι τυχαία ο αγαπημένος προορισμός εκατομμυρίων επισκεπτών.
Πρωταγωνιστής, ο Όττο! Και όχι δεν μιλάμε για τον Όττο Ρεχάγκελ που με τη βοήθεια του, το καλοκαίρι του 2004 η Ελλάδα μάγεψε την Ευρώπη και κατέκτησε το Ευρωπαϊκό.
«Είμαστε το νούμερο 5 τουριστικό brand στον πλανήτη. Βρήκαμε με τον ΕΟΤ τον Όττο, που είναι Αυστριακός και μας είπε την ιστορία του. Ήρθε πριν από 20 χρόνια στην Ελλάδα, για λίγο και τελικά ερωτεύτηκε, παντρεύτηκε και έμεινε για πάντα. Μένει στο σπίτι που βλέπετε στο σποτ, στη Μήλο. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού για αυτή την προσπάθεια. Το σποτ χτυπάει στο συναίσθημα του ταξιδιώτη. Αισθανόμαστε ότι είναι ένας ωραίος τρόπος να προβάλλουμε τη χώρα και πέρα από τον τουρισμό», ανέφερε ο κ. Κικίλιας.
Με πληροφορίες από το ΑΠΕ ΜΠΕ & τον Οικονομικό Ταχυδρόμο