Τέσσερις προτάσεις με κεντρική αναφορά στην ελιά
Στο σημείο διαμόρφωσης του λογοτύπου που θα συνοδεύει την Τουριστική Ταυτότητα του Δήμου Καλαμάτας βρίσκεται η εκπόνηση του Στρατηγικού Σχεδιασμού.
Μετά την κατάθεση του Στρατηγικού Σχεδίου για το τουριστικό marketing, πραγματοποιήθηκε ανοικτή διαβούλευση, με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και επαγγελματίες στον τουρισμό, στην οποία κατατέθηκαν απόψεις για τη διαμόρφωση του αφηγήματος της τουριστικής ταυτότητας της πόλης και του αντίστοιχου λογοτύπου. Απόψεις που συνέκλιναν ότι ως προοπτικές ανάπτυξης της πόλης είναι η ανάδειξη της Ιστορίας και της πολιτιστικής δημιουργίας, η αξιοποίηση του φυσικού και του αστικού περιβάλλοντος, καθώς και η ανάδειξη του τόπου ως γαστρονομικού προορισμού, με κυρίαρχη την Ελιά Καλαμάτας και το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο.
Ως αποτέλεσμα της ανοικτής δημόσιας και ηλεκτρονικής διαβούλευσης που πραγματοποιήθηκε, προέκυψε ως κυρίαρχη έννοια για την ανάδειξη της ταυτότητας της πόλης η Γαστρονομία με κεντρική αναφορά στην Ελιά Καλαμάτας.
Επόμενο βήμα είναι η επιλογή του λογοτύπου, μέσα από ένα σύνολο τεσσάρων (4) προτάσεων, που έχουν ως αναφορά την Ελιά Καλαμάτας.
Στο πλαίσιο αυτό, καλούνται όλοι όσοι επιθυμούν να εκφράσουν την προτίμησή τους μέχρι τη Δευτέρα 4 Ιουλίου, σε μία από τις τέσσερεις (4) προτάσεις, τις οποίες μπορούν να βρουν στην ιστοσελίδα του Δήμου Καλαμάτας.
Δείτε και ψηφίστε εδώ