Η Τέντα έχει αλλάξει όψη τα τελευταία 24ωρα και είναι έτοιμη να υποδεχθεί την καθιερωμένη γιορτή της ρυθμικής γυμναστικής που θα ζωντανέψει και θα χαρίσει μοναδικές στιγμές χάρης, ομορφιάς, αλλά και υψηλού αθλητισμού για ένα ολόκληρο 4ήμερο.
Από σήμερα Πέμπτη 16/2 και έως την Κυριακή 19 Φεβρουαρίου θα πραγματοποιηθεί εκεί η διπλή διοργάνωση του Φιλογυμναστικού Ομίλου Καλαμάτας, το 30ό Κύπελλο Καλαμάτας και το 9ο Elegant Cup. Περίπου 550 αθλήτριες όλων των ηλικιών (από προαγωνιστικά έως γυναίκες) από 7 χώρες (Ελλάδα, Γεωργία, Ισπανία, Πολωνία, Ουκρανία, Βουλγαρία, Αυστραλία) και περίπου 50 ελληνικά σωματεία (μεταξύ των οποίων 17 αθλήτριες του ΦΟΚ και κορίτσια από τη Νίκη και τον Ίκαρο Καλαμάτας) θα παρουσιάσουν τα προγράμματά τους την Πέμπτη 3-9 μ.μ. και τις επόμενες ημέρες από το πρωί μέχρι το βράδυ, ενώ η επίσημη τελετή έναρξης έχει προγραμματιστεί για την Παρασκευή 7.30 μ.μ.
Χθες στο ανατολικό αθλητικό κέντρο της πόλης μας η Βούλα Κουβάτσου, πρόεδρος του ΦΟΚ και «ψυχή» της διοργάνωσης και όσων σημαντικών συμβαίνουν στον σύλλογο, μαζί με τον Δήμαρχο Καλαμάτας, Θανάση Βασιλόπουλο και τον Αντιπεριφερειάρχη Ανδρέα Τσουκαλά μίλησαν στην καθιερωμένη συνέντευξη για τις λεπτομέρειες των αγώνων, προσκαλώντας τον κόσμο να παρακολουθήσει τους αγώνες και να χειροκροτήσει τις προσπάθειες των αθλητριών (η είσοδος είναι ελεύθερη).
Αρχικά ο Δήμαρχος κ. Βασιλόπουλος ανέφερε: «Η πόλη μας καλωσορίζει ένα ακόμα μεγάλο αθλητικό γεγονός, μια αθλητική εκδήλωση που έχει γίνει πλέον θεσμός και διαφημίζει την πόλη μας σε όλη την Ελλάδα και όχι μόνο: το 30ό Kalamata Cup και το 9ο Elegant cup , που θα φιλοξενήσει εδώ αθλήτριες από τη χώρα μας, αλλά και από το εξωτερικό -550 αθλήτριες και 25 ομάδες- ένα πάρα πολύ σημαντικό γεγονός που εμείς ως Δήμος Καλαμάτας από την πρώτη στιγμή στηρίζουμε και θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε και στο μέλλον. Η καρδιά της ρυθμικής γυμναστικής χτυπάει στην πόλη της Καλαμάτας για αυτό το 4ήμερο κι αυτό είναι κάτι πολύ σημαντικό, Καλούμε λοιπόν τους Καλαματιανούς, αλλά και τους επισκέπτες να έρθουν για να παρακολουθήσουν αυτόν τον πολύ σημαντικό θεσμό για την πόλη μας και τον αθλητισμό».
Στη σπουδαιότητα της διοργάνωσης, ιδιαίτερα για τα αθλοτουριστικά οφέλη που προσφέρει με την παρουσία περίπου 1.000 ατόμων, όπως υπολογίζεται, μέλη των αποστολών και συνοδών, αναφέρθηκε ο κ. Τσουκαλάς, ο οποίος ανέφερε μεταξύ άλλων: «Είναι πολύ σημαντικό για την πόλη της Καλαμάτας, αλλά και για τη Μεσσηνία γενικότερα η διοργάνωση αυτών των δύο μεγάλων αγώνων. Είναι σημαντικό να είμαστε δίπλα στον αθλητισμό και τους αθλητές. Εμείς σαν Περιφέρεια Πελοποννήσου είμαστε δίπλα σας και θα είμαστε δίπλα σας σε ό,τι χρειαστείτε. Να ευχηθώ κι εγώ καλή διοργάνωση με ό,τι καλυτερο. Είναι μεγάλο πράγμα ότι 550 αθλήτριες απ’ όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό επισκέπτονται την Καλαμάτα, αυτό δείχνει ότι η Μεσσηνία και η πόλη της Καλαμάτας μπορεί να στηρίξει τέτοιες μεγάλες εκδηλώσεις και θα είμαστε εμείς ως πολιτεία πάντα δίπλα σας σε τέτοιες ενέργειες».
Η κα Κουβάτσου μετέφερε ότι ο αρχικός σχεδιασμός ήταν για συμμετοχή 300 αθλητριών, όμως το ενδιαφέρον από τους ελληνικούς συλλόγους ήταν τόσο μεγάλο, ώστε προστέθηκε η Πέμπτη και ώρες στο αγωνιστικό πρόγραμμα των άλλων τριών ημερών. «Θέλουν να έρχονται στην Καλαμάτα, θέλουν να αγωνίζονται εδώ, τους αρέσει πάρα πολύ» ανέφερε χαρακτηριστικά η πρόεδρος του ΦΟΚ εκφράζοντας τη χαρά της για την επάνοδο στη δράση μετά τις απαγορεύσεις, λόγω της πανδημίας τα προηγούμενα χρόνια.
«Ξαναμπαίνουμε στα γήπεδα δυναμικά και βλέπουμε την αγάπη των ελληνικών σωματείων, αλλά και από το εξωτερικό που έχουν γι’ αυτό το θεσμό. Το θέαμα θα είναι όχι απλώς ενδιαφέρον, θα είναι καταπληκτικό, θα καλέσουμε τον κόσμο να έρθει να το παρακολουθήσει. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους εθελοντές που μας βοηθάνε κάθε χρονιά και φέτος ακόμα περισσότερο, για το στήσιμο όλης της εκδήλωσης. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους φορείς που μας βοηθάνε όλα αυτά τα χρόνια και τα 30, η Περιφέρεια και ο Δήμος Καλαμάτας μας στηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια και είναι δίπλα μας σε ό,τι ζητήσουμε» ανέφερε στις δηλώσεις της η Βούλα Κουβάτσου.
Χ.Ε.
Το πρόγραμμα
THURSDAY 16/2
15:10 – 16:10 Benjamin’s (2014-2013) C Level
16:10 – 16:20 Break
16:20 – 17:25 Benjamin’s (2014) B Level
17:25 – 17:35 Break
17:35 – 18:45 Exhibition(2018-2017) -Kids (2016-2015) A Group
18:45 – 19:20 Awarding Ceremonies Exhibitions, Kids, Benjamin’s C Level, B Level
19:20 – 20:50 Benjamin’s (2013 ) A Group B Level
20:50 Awarding Ceremonies Benjamin’s (2013) B Level
FRIDAY 17/02
09:00 – 10:00 Benjamin’s (2014) A Level
10:00 – 10:10 Break
10:10 – 11:50 Benjamin’s (2013 ) A Level
11:50 – 12:00 Break
12:20 – 12:55 Pre-juniors (2012) A Group C, B Level
12:55 – 13:00 Seniors group, 1st presentation
13:00 – 13:25 Awarding Ceremonies Benjamin’s A Level (2014-2013)
13:25 – 13:30 Seniors group, 2nd presentation
13:30 – 13:40 Break
13:40 – 14:40 Pre-juniors (2012) B Group B Level
14:40 – 15:10 Awarding Ceremonies Pre-juniors (2012) C, B Level Seniors Group
15:10 – 16:50 Pre-juniors (2012) A Group A Level, Juniors Groups 1st presentation
16:50 – 17:00 Break
17:00 – 18:40 Pre-juniors (2012) B Group A Level, Juniors Groups 2nd presentation
18:40 – 18:50 Break
18:50 – 19:40 Pre-juniors (2011) A Group C, B Level
19:40 – 20:20 Opening ceremony, Awarding Ceremonies Juniors groups,
Pre-juniors (2012) A Level
20:20 – 20:40 Benjamin’s group 1st presentation
20:40 – 20:50 Break
20:50 – 21:10 Benjamin’s group 2nd presentation
21:10 – 21:20 Break
21:20 – 22:15 Pre-juniors (2011) B Group B Level
22:15 Awarding Ceremonies Seniors,Benjamin’s groups, Pre-juniors (2011) C,B Level
SATURDAY 18/02
09:00 – 10:00 Juniors (2008) A Level 2 apparatus
10:00 – 10:10 Break
10:10 – 11:15 Juniors (2009) A Group A Level 2 apparatus
11:15 – 11:25 Break
11:25 – 12:25 Juniors (2009) B Group A Level 2 apparatus
12:25 – 12:35 Break
12:35 – 13:40 Juniors (2010) A Group A Level 2 apparatus
13:40 – 13:50 Break
13:50 – 14:50 Juniors (2010) B Group A Level 2 apparatus
14:50 – 15:20 Break
15:20 – 16:20 Juniors (2010) C Group A Level 2 apparatus
16:20 – 16:30 Break
16:30 – 16:50 Pre-Juniors Groups 1st presentation (1-5)
16:50 – 17:10 Pre-Juniors Groups 2nd presentation (1-5)
17:10 – 17:20 Break
17:20 – 18:40 Seniors A Group 3 apparatus
18:40 – 18:55 Break
18:55 – 20:15 Seniors B Group 3 apparatus
20:15 – 20:25 Break
20:25 – 20:45 Pre-Juniors Groups 1st presentation (6-10)
20:45 – 21:05 Pre-Juniors Groups 2nd presentation (6-10)
21:05 Awarding Ceremonies Seniors, Pre-juniors Groups
SUNDAY 19/02
09:00 – 09:30 Juniors (2008) A Group A Level 1 apparatus
09:30 – 10:05 Juniors (2009) A Group A Level 1 apparatus
10:05 – 10:15 Break
10:15 – 10:50 Juniors (2009) B Group A Level 1 apparatus
10:50 – 11:25 Juniors (2010) A Group A Level 1 apparatus
11:25 – 11:35 Break
11:35 – 12:10 Juniors (2010) B Group A Level 1 apparatus
12:10 – 12:40 Juniors (2010) C Group A Level 1 apparatus
12:40 – 13:25 Awarding Ceremonies Juniors A Level
13:25 – 14:30 Exhibition(2018-2017) -Kids (2016-2015) B Group
14:30 – 14:40 Break
14:40 – 16:00 Juniors (2008-2009-2010) B Level
16:00 – 16:10 Break
16:10 – 17:15 Pre-juniors (2011) A Group A Level
17:15 – 17:40 Awarding Ceremonies Juniors B Level, Exhibition, Kids
17:40 – 18:50 Pre-juniors (2011) B Group A Level
18:50 – 19:00 Break
19:00 – 20:00 Pre-juniors (2011) C Group A Level
20:00 Awarding Ceremonies Pre-juniors A Level, Close ceremony