Κατά την εκδήλωση χθες για τη νέα γραμμή του Αστικού ΚΤΕΛ «Μαρίας Κάλλας –Σταθμός ΟΣΕ» ρωτήσαμε το δήμαρχο Καλαμάτας τι γίνεται με την οριστική διάνοιξη της οδού στη συμβολή της με τον Περιμετρικό.
Να θυμίσουμε εδώ ότι ο αρχικός σχεδιασμός του Περιμετρικού προβλέπει ότι η οδός Μαρίας Κάλλας είναι διπλής κατεύθυνσης σε όλο το μήκος της, κάτι που δε συμβαίνει, αφού υπάρχει πρόβλημα με την απαλλοτρίωση έκτασης στη συμβολή με τον Περιμετρικό.
Έτσι, όσοι θέλουν να εισέλθουν στην ανατολική εκείνη γειτονιά, είναι αναγκασμένοι να φθάνουν στη Β. Γεωργίου, ενώ υπάρχουν κι αυτοί που καθημερινά παρανομούν στρίβοντας, με αποτέλεσμα να έχουν σημειωθεί ατυχήματα.
Απαντώντας ο δήμαρχος Καλαμάτας είπε ότι το συγκεκριμένο θέμα αφορά στο υπουργείο, με το Δήμο να έχει κάνει επαφές, ακόμα και πρόσφατα, με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Ανδρέα Καραγιάννη να ασχολείται προσωπικά, κάτι που και ο ίδιος έχει κάνει.
Ο κ. Βασιλόπουλος ανέφερε ότι η ενημέρωση που έχει είναι ότι το ζήτημα έχει προχωρήσει και πρέπει να υπάρξει δικαστική απόφαση, ώστε να λυθεί αυτό το τόσο μεγάλο θέμα, λέγοντας πως είναι ένας στόχος του.
Συμπλήρωσε δε, κλείνοντας, ότι ο Δήμος Καλαμάτας, ενώ δεν είναι δικό του θέμα, έκανε μια προσπάθεια να αναλάβει το κόστος αποζημίωσης και «να τρέξει» τις διαδικασίες. Ωστόσο, είναι κάτι που δεν μπορεί να κάνει και πρέπει το υπουργείο να τις ολοκληρώσει.
Το στένεμα στην Καλλιπατείρας και η διάνοιξη της οδού Κ. Δημόπουλου
Άλλα δύο σημεία που θέσαμε στον κ. Βασιλόπουλο είναι, πρώτον, ένα στένεμα στην οδό Καλλιπατείρας, ακριβώς στον Άγιο Κωνσταντίνο, όπου αν δύο οχήματα συναντηθούν, δύσκολα θα μπορέσουν να περάσουν, ειδικά τώρα που θα περνά και το λεωφορείο της γραμμής 8.
Δεύτερον, η πλήρη διάνοιξη της οδού Κωνσταντίνου Δημόπουλου. Ενώ θεωρητικά έπρεπε να ενώνει την οδό Καλλιπατείρας με την οδό Σπάρτης, αυτό δε γίνεται, αφού δεν έχει ολοκληρωθεί η διάνοιξη στο βόρειο τμήμα.
Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Καλαμάτας απάντησε ότι έγινε η αρχή και θα υπάρξει συνέχεια.
Π.Μπ.