Σφοδρή επίθεση κατά του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα, εξαπέλυσε χθες με δηλώσεις του ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Παναγιώτης Νίκας, μετά την πρόσφατη επίσκεψη του πρώτου στη Μεσσηνία και την αναφορά του σε έργα.
Μάλιστα, ο κ. Νίκας τού απεύθυνε δημόσια απάντηση, τονίζοντας «πως επιτέλους τα ΘΑ πρέπει να τελειώνουν κάποια στιγμή», και ζητώντας χρονοδιαγράμματα για μεγάλα έργα του νομού.
Απάντηση
Ειδικότερα, ο κ. Νίκας ανέφερε στη δήλωσή του: «Ο υπουργός Υποδομών, εκτελώντας προφανώς το κομματικό του καθήκον στην Πυλία και την Τριφυλία, εσκεμμένα “εξαφάνισε” το έργο της Περιφέρειας στη συγκεκριμένη περιοχή, για ευνόητους λόγους.
Ευτυχώς, οι πολίτες γνωρίζουν. Έτσι:
-Η 9η εθνική οδός (τμήμα Φιλιατρά – Γαργαλιάνοι) κατασκευάζεται από την Περιφέρεια
-Για την παράκαμψη της Γιάλοβας, η Περιφέρεια συνέταξε την οριστική μελέτη με προϋπολογισμό 286.000 ευρώ, το τεχνικό δελτίο κ.λπ. και αγωνίστηκε για την ένταξη του έργου σε συνεργασία με τον υπουργό Υποδομών Κ. Καραμανλή
-Τα λιμάνια Κυπαρισσίας και Μαραθόπολης κατασκευάζονται από την Περιφέρεια
-Η ανάπλαση στον Ιερό Ναό Μεταμορφώσεως του Σωτήρος Χριστιάνων υλοποιείται από την Περιφέρεια, η θεμελίωση των τειχών του Κάστρου Κυπαρισσίας και η αναβάθμιση του Αρχαιολογικού Μουσείου της Χώρας χρηματοδοτούνται από την Περιφέρεια
-Η ένταξη της πλατείας των Φιλιατρών στο πρόγραμμα “Αντώνης Τρίτσης” έγινε από την Περιφέρεια
-Αθλητικά έργα στους Γαργαλιάνους και την Κυπαρισσία εκτελούνται από την Περιφέρεια
-Αρδευτικά έργα στους Γαργαλιάνους και ο εκσυγχρονισμός των γεωτρήσεων στα Φιλιατρά εκτελέστηκαν από την Περιφέρεια
-Η βελτίωση του δρόμου προς Πύλο, η βελτίωση της 9ης επαρχιακής οδού προς Κορώνη, υλοποιούνται από την Περιφέρεια
-Το Κέντρο Υγείας των Γαργαλιάνων αναβαθμίστηκε από την Περιφέρεια.
Υπενθυμίζουμε πως η κυβέρνηση έχει υποσχεθεί (και έχει την αρμοδιότητα) για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πύργος – Τσακώνα (υπόσχεση εδώ και 2 χρόνια), την κατασκευή των αρδευτικών καναλιών στο -εκκενούμενο για λόγους ασφαλείας- Φιλιατρινό φράγμα (υπόσχεση εδώ και 4 χρόνια), την κατασκευή του δρόμου Καλαμάτα – Μεθώνη (υπόσχεση εδώ και 4 χρόνια), την κατασκευή του Μιναγιώτικου φράγματος (υπόσχεση εδώ και 3 χρόνια). Για αυτά χρειαζόμαστε ενημέρωση και χρονοδιαγράμματα».
Της Βίκυς Βετουλάκη