Οι καθυστερήσεις στη διανομή των λογαριασμών επιφέρουν επιβάρυνση δημοτών με προσαυξήσεις
Την άμεση επάνδρωση του καταστήματος ΕΛΤΑ Μελιγαλά ζητά η δήμαρχος Οιχαλίας, Παναγιώτα Γεωργακοπούλου, απευθυνόμενη στη Διοίκηση του Οργανισμού.
Όπως σημειώνεται στο σχετικό έγγραφο, που κοινοποιείται στη Γενική Γραμματεία του Πρωθυπουργού, στους βουλευτές του νομού και το Δήμο Μεσσήνης: «Ως Δήμος Οιχαλίας έχουμε γίνει δέκτες παραπόνων συνδημοτών μας σχετικά με το κατάστημα των ΕΛΤΑ στην Δημοτική Κοινότητα Μελιγαλά. Συγκεκριμένα, το κατάστημα ΕΛΤΑ Μελιγαλά αδυνατεί πλέον να καλύψει τις ανάγκες των συνδημοτών μας λόγω ελλιπούς επάνδρωσής του. Ήδη από τον Ιούλιο του 2023, με απόφαση της Διοίκησης των Ελληνικών Ταχυδρομείων, έπαυσε να λειτουργεί το κατάστημα των ΕΛΤΑ στη Δημοτική Κοινότητα Διαβολιτσίου, με την σχεδόν ταυτόχρονη λύση της σύμβασης του εργαζομένου, ορισμένου χρόνου, στο Μελιγαλά, για τα οποία είχαμε αντιδράσει έντονα, σύμφωνα με το αρ. 6352/21-7-2023 έγγραφό μας.
Είχαμε ενημερώσει για τις δυσλειτουργίες που θα προκύψουν, καθώς το κατάστημα Διαβολιτσίου εξυπηρετούσε την πλειονότητα των ορεινών κοινοτήτων. Έκτοτε οι κάτοικοι των γύρω κοινοτήτων αναγκάζονται να εξυπηρετούνται από το κατάστημα ΕΛΤΑ της έδρας του Δήμου μας, στον Μελιγαλά.
Στα ανωτέρω έρχεται να προστεθεί η πρόσφατη παραίτηση ενός μονίμου υπαλλήλου του καταστήματος ΕΛΤΑ Μελιγαλά, με αποτέλεσμα πλέον να λειτουργεί με δύο άτομα, ένα που εξυπηρετεί τους συναλλασσομένους στο κατάστημα και ένα που παραδίδει την αλληλογραφία και τους λογαριασμούς των συνδημοτών μας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η περιοχή κάλυψης του εν λόγω καταστήματος αποτελείται από το Δήμο Οιχαλίας, εκτός της Δημοτικής Ενότητας Δωρίου, και από ένα μεγάλο κομμάτι του ομόρου Δήμου Μεσσήνης, που απαριθμεί περί τις δέκα δημοτικές κοινότητες. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι να καθίσταται μη εμπρόθεσμη η παράδοση των λογαριασμών ύδρευσης, οι οποίοι διανέμονται ανά εξάμηνο και αριθμούν περί τους 11.000 και, κατ’ επέκταση, να επιβαρύνονται οι δημότες με προσαυξήσεις.
Επίσης, στα ανωτέρω πρέπει να συνυπολογίσουμε τους λογαριασμούς ΔΕΚΟ, οι οποίοι πλέον θα παραδίδονται μηνιαίως και αριθμούν περί τους 9.000.
Στα ανωτέρω, αν συνυπολογισθεί το δύσκολο γεωγραφικό ανάγλυφο της περιοχής μας, αυτό καθιστά πλέον αδύνατη την εξυπηρέτηση των πολιτών, οι οποίοι είναι αναγκασμένοι μετακινούνται στο κατάστημα Μελιγαλά, προκειμένου να παραλάβουν την αλληλογραφία τους. Το πιο σημαντικό και κοστοβόρο, όπως προαναφέραμε, είναι εκτός από τα έξοδα μετακίνησης, να χρεώνονται και με προσαυξήσεις.
Αναφερόμαστε, κυρίως, σε συνδημότες μας, στην πλειονότητά τους ηλικιωμένοι, και σε ένα Δήμο του οποίου οι Δημοτικές Κοινότητες απέχουν αρκετά χιλιόμετρα από την έδρα του Δήμου.
Στη σημερινή εποχή είναι ανεπίτρεπτο και παράλογο να δημιουργούνται τεράστια προβλήματα στην καθημερινότητα των κατοίκων.
Απαιτούμε να λυθεί το εν λόγω ζήτημα προς όφελος της τοπικής κοινωνίας και καλούμε όλους τους βουλευτές της Μεσσηνίας, καθώς και τους λοιπούς φορείς, να αναδείξουν το πρόβλημα, προκειμένου να υπάρξει άμεση επίλυσή του.
Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι ήδη αρκετοί συνδημότες μας έχουν εκφράσει την επιθυμία τους να κινηθούν δικαστικά κατά των ΕΛΤΑ, διεκδικώντας αποζημιώσεις για τα πρόστιμα που τους επιβάλλονται και είναι αναγκασμένοι να πληρώσουν από τις καθυστερήσεις στη διανομή των λογαριασμών από το κατάστημα Μελιγαλά, για τις οποίες δε φέρουν καμία ευθύνη».