Είναι γεγονός ότι στην ιστοσελίδα του Δήμου Καλαμάτας μπορεί κανείς να βρει πολλές πληροφορίες, αλλά και υπηρεσίες. Τα τελευταία, δε, χρόνια έχει περάσει στο Τμήμα Πληροφορικής του Δήμου, κάτι που σημαίνει από μηδενικά έως ελάχιστα έξοδα.
Εμείς αυτό που θέλουμε να παρουσιάσουμε, είναι ένα πολύτιμο εργαλείο που θα έπρεπε να γνωρίζουν περισσότεροι δημότες, αλλά, δυστυχώς, εκεί που είναι «κρυμμένο», δύσκολα εντοπίζεται. Θα πρέπει, λοιπόν, άμεσα να μετακινηθεί σε σημείο που θα είναι ορατό στους επισκέπτες της σελίδας.
Η υπηρεσία αυτή είναι λέγεται «Αιτήματα πολιτών», ενώ βρίσκεται χαμηλά στην κεντρική σελίδα της ιστοσελίδας του Δήμου Καλαμάτας. Να σημειωθεί δε, ότι δεν υπάρχει καν στο κεντρικό μενού (τουλάχιστον εμείς δεν καταφέραμε να την εντοπίσουμε).
Περνάμε, λοιπόν, στην υπηρεσία, που δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να ενημερώσει το Δήμο για διάφορα ζητήματα της καθημερινότητας, ενώ το σημαντικότερο είναι ότι θα λάβει απάντηση στο email του από τον αρμόδιο υπάλληλο που χρεώνεται το αίτημα.
Τα αιτήματα που μπορεί ένας πολίτης να αποστείλει είναι πάρα πολλά. Ενδεικτικά, αναφέρουμε κάποια: Αδέσποτα, Ανακύκλωση, Φωτισμός, Απόσυρση εγκαταλελειμμένων οχημάτων, Καθαριότητα δημοτικών οδών και Παιδικές Χαρές.
Στη φόρμα που ο πολίτης συμπληρώνει μπορεί να επισυνάψει και φωτογραφίες, προκειμένου να δείξει το πρόβλημα στο οποίο αναφέρεται.
Αυτή, λοιπόν, είναι συνοπτικά η υπηρεσία «Αιτήματα πολιτών» που υπάρχει στην ιστοσελίδα του Δήμου Καλαμάτας και θεωρούμε ότι θα πρέπει οι πολίτες να χρησιμοποιούν, θέλοντας να βοηθήσουν το Δήμο να λύσει προβλήματα και, φυσικά, να κάνει την καθημερινότητα όλων καλύτερη.
Επαναλαμβάνουμε δε, πως το εικονίδιο της υπηρεσίας πρέπει να μεταφερθεί σε εμφανέστερο σημείο ή να δημιουργηθεί και ένα νέο, για να μην ταλαιπωρούνται οι επισκέπτες της ιστοσελίδας να το εντοπίσουν.
-Το url της υπηρεσίας είναι: https://kalamata.gr/el/dimos/e-ypiresies/aitimata-kataggelies
Του Παναγιώτη Μπαμπαρούτση