Μία από τις χρησιμότερες ηλεκτρονικές εφαρμογές της ΔΕΥΑΚ ήταν το e-bill, όπου οι καταναλωτές μπορούσαν να ενημερωθούν και να πληρώσουν το λογαριασμό του νερού.
Δυστυχώς, όμως, η συγκεκριμένη υπηρεσία παραμένει εκτός λειτουργίας εδώ και μήνες και μάλιστα όταν ένας καταναλωτής επιχειρεί να εισέλθει, εμφανίζεται το μήνυμα ότι η υπηρεσία θα είναι αναβαθμισμένη με πολλές νέες λειτουργίες το Νοέμβριο!
Έχουμε φτάσει στο Φεβρουάριο, όμως, και η υπηρεσία παραμένει εκτός λειτουργίας. Δεν ξέρουμε τι έχει συμβεί και υπάρχει τόσο μεγάλη καθυστέρηση, αλλά κάτι πρέπει να γίνει.
Αν, βέβαια, οι της ΔΕΥΑΚ εννοούσαν το Νοέμβριο του 2024, θα πρέπει να το διορθώσουν.
Όπως και να ’χει, η εν λόγω ένδειξη περί Νοεμβρίου τούς εκθέτει και καλό θα ήταν να μην εμφανίζεται.
Π.Μπ.