Ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας Δημοτικής Αρχής Καλαμάτας

Ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας Δημοτικής Αρχής Καλαμάτας

Η πρώτη ειδική συνεδρίαση Λογοδοσίας της Δημοτικής Αρχής για το δίμηνο Ιανουαρίου –Φεβρουαρίου 2024, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 67Α του Ν. 3852/2010 και της με αρ. 98/8182/26-01-2024 εγκυκλίου του υπουργείου Εσωτερικών, θα διεξαχθεί την Τετάρτη 6 Μαρτίου, στις 6.00 το απόγευμα, στην «Αίθουσα Δημάρχου Χρήστου Μαλαπάνη» στο Ιστορικό Δημαρχείο, Αριστομένους 28.

Σύμφωνα με την πρόσκληση που εκδόθηκε, οι δημοτικοί σύμβουλοι, οι πρόεδροι Συμβουλίων Δημοτικών Κοινοτήτων και οι πρόεδροι Δημοτικών Κοινοτήτων που το επιθυμούν, μπορούν να θέσουν ένα (1) θέμα ο καθένας προς συζήτηση έως και την 1η Μαρτίου 2024, ημέρα Παρασκευή και ώρα 3.00 μ.μ., στο Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Συλλογικών Οργάνων και Νομικών Προσώπων της Διεύθυνσης Διοικητικών Δήμου Καλαμάτας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στο email c.aleksandrop@kalamata.gr.

Αναλυτικά η απόφαση του υπουργείου Εσωτερικών για τη συγκεκριμένη διαδικασία προβλέπει τα εξής:
1. Επιπλέον της παρ. 1 του άρθρου 67, το Δημοτικό Συμβούλιο κάθε δύο (2) μήνες συγκαλείται υποχρεωτικά σε ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας της Δημοτικής Αρχής. Η παράλειψη σύγκλησης του συμβουλίου στην ανωτέρω προθεσμία για λόγους που δεν άπτονται ανωτέρας βίας αποτελεί σοβαρή παράβαση καθήκοντος του προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου.

2. Στην ημερήσια διάταξη της συνεδρίασης εγγράφονται υποχρεωτικά τα θέματα που επιθυμεί να θέσει κάθε δημοτικός σύμβουλος, τα οποία αφορούν στο έργο της Δημοτικής Αρχής, εφόσον έχουν κατατεθεί εγγράφως στο προεδρείο του Δημοτικού Συμβουλίου τρεις (3) ημέρες πριν από τη συνεδρίαση. Κάθε δημοτικός σύμβουλος μπορεί να θέσει έως ένα (1) θέμα. Εφόσον έχουν υποβληθεί συνολικά πάνω από δέκα (10) θέματα, διενεργείται δημόσια κλήρωση από το προεδρείο για τα θέματα που θα συζητηθούν και τα οποία θα εγγραφούν στην ημερήσια διάταξη.

3. Ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου ενημερώνει, τουλάχιστον δέκα (10) ημέρες πριν από τη συνεδρίαση, τους δημοτικούς συμβούλους για την ημερομηνία, τον τόπο συνεδρίασης και την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των θεμάτων.

4. Απαγορεύεται η συζήτηση οποιουδήποτε άλλου θέματος κατά τη συνεδρίαση αυτή, καθώς και η λήψη οποιαδήποτε απόφασης.

5. Θέματα διεξαγωγής της συνεδρίασης αυτής δύνανται να περιλαμβάνονται στον Κανονισμό Λειτουργίας του δημοτικού συμβουλίου.

6. Ειδικά για αυτή τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου δεν απαιτείται απαρτία.
Α.Π.