Σύσκεψη υπό τον αντιπεριφερειάρχη Στάθη Αναστασόπουλο πραγματοποιήθηκε χθες στα γραφεία της Περιφερειακής Ενότητας αναφορικά με την πορεία των σε εξέλιξη μελετών οδικών έργων.
Αρχικά συζητήθηκε το στάδιο υλοποίησης της μελέτης «Διασύνδεση των Δήμων Καλαμάτας-Μεσσήνης στο παραλιακό μέτωπο με την κατασκευή νέας γέφυρας ποταμού Παμίσου», προϋπολογισμού 595.000 ευρώ, ενώ στη συνέχεια εξετάστηκε η μελέτη «Κατασκευή νέου οδικού άξονα Αρφαρά-Λάμπαινα της Π.Ε. Μεσσηνίας», προϋπολογισμού 960.000 ευρώ.
Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων Δ. Καλδής, υπηρεσιακοί παράγοντες και οι εκπρόσωποι των μελετητών, κ.κ. Ν.Τζελέπης και Π. Κοντοθανάσης.
Από την πλευρά του, ο αντιπεριφερειάρχης τόνισε στους μελετητές και υπηρεσιακούς παράγοντες την ανάγκη τήρησης των χρονοδιαγραμμάτων ολοκλήρωσης των μελετών, με δεδομένο ότι τα έργα που θα προκύψουν έχουν αναπτυξιακό χαρακτήρα για την παραλιακή περιοχή των Δήμων Καλαμάτας και Μεσσήνης, αλλά και τη διευκόλυνση της προσβασιμότητας αρχαιολογικών χώρων και μνημείων, όπως της Αρχαίας Μεσσήνης. Παράλληλα, ενισχύουν την τουριστική και επενδυτική δραστηριότητα.
Μελέτη παραλιακού μετώπου Δήμων Καλαμάτας και Μεσσήνης
Όσον αφορά στη μελέτη του παραλιακού μετώπου, Δήμων Καλαμάτας και Μεσσήνης, η οποία έχει ως αντικείμενο την κατασκευή της νέας οδικής γέφυρας του ποταμού Παμίσου πλησίον των εκβολών του και της οδοποιίας πρόσβασης σε αυτή, βρίσκεται στο στάδιο παράδοσης της προμελέτης. Τα τεχνικά στοιχεία της οδού προβλέπουν την κατασκευή οδοποιίας και γέφυρας, συνολικού μήκους 1.700 μέτρων, εκ των οποίων τα 200 μέτρα αφορούν στη γέφυρα, ενώ προβλέπεται και η κατασκευή πεζοδρόμου και ποδηλατόδρομου.
Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της προμελέτης ακολουθεί η γεωτεχνική έρευνα, η οποία θα αποτελέσει το κριτήριο για την εκπόνηση της οριστικής κατασκευαστικής μελέτης. Η μελέτη αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος του έτους, εφόσον δοθούν οι σχετικές εγκρίσεις.
Μελέτη από έξοδο Αρφαρών του αυτοκινητόδρομου έως Λάμπαινα
Για τη μελέτη από έξοδο Αρφαρών του αυτοκινητόδρομου έως Λάμπαινα, η οποία βρίσκεται στο στάδιο της αναγνωριστικής μελέτης, προβλέπεται να μελετηθεί οδός μήκους 6.000 μέτρων, με κυκλικούς κόμβους και τέσσερις γέφυρες.