Η Περιφέρεια ψηφιοποιεί τις υπηρεσίες της
Σε μόλις έξι μήνες η Περιφέρεια Πελοποννήσου ξεκινά την υλοποίηση της στρατηγικής πλήρους ψηφιοποίησής της μέσω τριών νέων εφαρμογών με τις οποίες προσφέρει τη δυνατότητα:
-Ορισμού ηλεκτρονικών ραντεβού των πολιτών με το σύνολο των υπηρεσιών της
-Πληροφόρησης στους νέους γιατρούς για τη διαθεσιμότητα θέσεων ειδικότητας ανά νοσοκομείο
-Παρακολούθησης και διαχείρισης των αιτημάτων των πολιτών από τις υπηρεσίες της.
Η Περιφέρεια προσφέρει μια ολοκληρωμένη ψηφιακή εμπειρία, δίνοντας τη δυνατότητα στους πολίτες να κλείσουν ραντεβού για πάνω από 795 προσφερόμενες υπηρεσίες, με δέκτες πάνω από 150 υπαλλήλους-δέκτες.
Με αυτό τον τρόπο, πλέον, αλλάζει ριζικά ο τρόπος επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης των πολιτών με τις δημόσιες υπηρεσίες.
Η νέα ψηφιακή πραγματικότητα υπόσχεται να διευκολύνει την καθημερινότητα των πολιτών, να μειώσει τη γραφειοκρατία και να ενισχύσει την εμπιστοσύνη των πολιτών προς τις δημόσιες αρχές.
Ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Δημήτρης Πτωχός και ο αντιπεριφερειάρχης Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Περικλής Νικολακέας προχώρησαν χθες στην παρουσίαση της Διαχείρισης των Ηλεκτρονικών Ραντεβού και των Ψηφιακών Υπηρεσιών, με την πρώτη υπηρεσία να είναι η απόκτηση ιατρικής ειδικότητας, ενώ σύντομα θα προστεθούν και άλλες, οδηγώντας στην πλήρη ψηφιοποίηση.
«Είναι μία σπουδαία ημέρα για εμάς, καθώς είμαστε έτοιμοι να παρουσιάσουμε τα πρώτα αποτελέσματα της προσπάθειας που κάνουμε για την ψηφιακή μετάβαση στην Περιφέρεια Πελοποννήσου» ανέφερε, αρχικά ο κ. Πτωχός και προχώρησε στην παρουσίαση, χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα iRantevou, με τον κ. Νικολακέα να παρουσιάζει την πλατφόρμα Διαχείρισης Ιατρικών Ειδικοτήτων.
Οι τρεις πλατφόρμες που παρουσιάστηκαν και είναι πλήρως λειτουργικές:
-Πλατφόρμα Διαχείρισης Ηλεκτρονικών Ραντεβού: https://booking.ppel.gov.gr/
-Πλατφόρμα Ψηφιακών Υπηρεσιών: https://eservices.ppel.gov.gr/
-Πλατφόρμα Διαχείρισης Ιατρικών Ειδικοτήτων: https://eidikotites.ppel.gov.gr/
Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Ραντεβού της Περιφέρειας Πελοποννήσου
Οι πολίτες κάνοντας χρήση των κωδικών taxisnet που διαθέτουν μπορούν να προγραμματίσουν τα ραντεβού τους με τις υπηρεσίες της Περιφέρειας που επιθυμούν, λαμβάνοντας ενημερώσεις για την προετοιμασία, καθώς και ειδοποιήσεις μέσω email ή SMS. Επίσης έχουν τη δυνατότητα να αλλάξουν ή να ακυρώσουν τα ραντεβού τους, σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Η πλατφόρμα προσφέρει χρονοπρογραμματισμό της εξυπηρέτησης βάσει των αναγκών λειτουργίας, στατιστικές αναλύσεις αποδοτικότητας και αποτελεσματικότερο έλεγχο των υπηρεσιών. Η χρήση της πλατφόρμας δεν απαιτεί υποδομές, καθώς λειτουργεί στο υπολογιστικό νέφος (cloud), προσφέροντας πολλαπλά επίπεδα πρόσβασης χρηστών και διαχείριση απεριόριστων κατηγοριών ραντεβού.
Η Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Ραντεβού αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών και την ενίσχυση της εμπιστοσύνης προς την Περιφέρεια Πελοποννήσου, διευκολύνοντας την καθημερινότητα τόσο των πολιτών όσο και των υπαλλήλων.
Η πλατφόρμα Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Ραντεβού είναι έτοιμη να λειτουργήσει στην Περιφέρεια Πελοποννήσου, ενσωματώνοντας όλες τις Περιφερειακές Ενότητες. Μέσω της πλατφόρμας, οι πολίτες θα μπορούν να εξυπηρετούνται για περισσότερες από 300 διαδικασίες, διευκολύνοντας την καθημερινότητά τους και βελτιώνοντας την επικοινωνία με τις δημόσιες υπηρεσίες.