Πρόστιμα σε επιχειρήσεις επέβαλε η Περιφέρεια Πελοποννήσου έπειτα από ελέγχους, και καθώς πρόκειται για ζητήματα που αφορούν όλους τους επαγγελματίες, καλό είναι να συμμορφωθούν πριν δουν τους ελεγκτές στην πόρτα τους.
Στην πρώτη περίπτωση, σε καφε – ζαχαροπλαστείο στην Καλαμάτα, επιβλήθηκε πρόστιμο 2.500 ευρώ για τρεις παραβάσεις. Η πρώτη ήταν ότι η επιχείρηση δε διέθετε ανηρτημένη πινακίδα σε εμφανές σημείο, στο χώρο του ταμείου ή του τηρούμενου τιμοκαταλόγου, στην οποία θα έπρεπε να αναγράφεται με κεφαλαία ευανάγνωστα γράμματα, ιδίου μεγέθους, η ένδειξη: «Ο καταναλωτής δεν έχει υποχρέωση να πληρώσει εάν δε λάβει το νόμιμο παραστατικό στοιχείο (απόδειξη- τιμολόγιο)» και στην αγγλική γλώσσα. Επίσης, δε διέθετε προς χρήση της πελατείας τους το ειδικό έντυπο «Φύλλο Διαμαρτυρίας», τοποθετημένο σε εμφανές μέρος για τους πελάτες, δίπλα ακριβώς από την έξοδο του καταστήματος. Τρίτον, δεν υπήρχε τοποθετημένη πινακίδα ή ετικέτα για το είδος «παγωτίνια», στην οποία να αναγράφεται τιμή του προϊόντος.
Στη δεύτερη επιχείρηση επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο 1.500 ευρώ, επειδή κατά τη διάρκεια ελέγχου από υπαλλήλους του Τμήματος Ελέγχου της ΔΟΥ Καλαμάτας της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικών Λειτουργιών της ΑΑΔΕ, διαπιστώθηκε η μη δυνατότητα αποδοχής μέσων πληρωμής με κάρτα.
Β.Β.