Μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου αναμένεται να κατατεθεί προς ψήφιση στη Βουλή ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, με τις πρώτες σχετικές διαρροές να αναφέρουν ότι θα προβλέπει υψηλές ποινές για όσους παραβιάζουν το κόκκινο φανάρι, οδηγούν υπό την επήρεια αλκοόλ, μιλούν στο κινητό ή δε φορούν ζώνη και κράνος.
Κληθείς χθες το πρωί να σχολιάσει μέσω ραδιοφώνου την κατεύθυνση που οφείλει να έχει ο νέος Κ.Ο.Κ., ο Μεσσήνιος πρώην πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων και επίκουρος καθηγητής του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, Παναγιώτης Παπαντωνίου, σημείωσε ότι διεθνώς αυτό που παρατηρείται είναι ότι όσο μεγαλύτερη είναι η αστυνόμευση τόσο καλύτερα είναι τα αποτελέσματα της οδικής ασφάλειας.
Σύμφωνα με τον ίδιο, λύση στα εκατοντάδες τροχαία και τις κυκλοφοριακές παραβάσεις που παρατηρούνται καθημερινά στους ελληνικούς δρόμους είναι η αύξηση της συχνότητας αστυνόμευσης, η οποία θα εναρμονίζεται με χαμηλά πρόστιμα.
Επίσης, υπογράμμισε πως πρόκειται για αδιανόητο γεγονός ότι η επικαιροποίηση του υπάρχοντος Κ.Ο.Κ. ξεκίνησε το 2018 και μέχρι σήμερα δεν έχει υπάρξει καμία υπουργική απόφαση η οποία να ρυθμίζει τα νέα πρόστιμα που περιλάμβανε, εκτός από έξι βασικές παραβάσεις.
Χρ.Μ.