Στ. Γιουρέλης για Αεροδρόμιο Καλαμάτας: «Πρώτο 6μηνο του 2025 θα έχει δοθεί στον παραχωρησιούχο»

Στ. Γιουρέλης για Αεροδρόμιο Καλαμάτας: «Πρώτο 6μηνο του 2025 θα έχει δοθεί στον παραχωρησιούχο»

Στοίχημα για το Υπερταμείο η παραχώρηση του αεροδρομίου Καλαμάτας – Συνεχίζει να μαζεύει αρνητικές κριτικές στη Google

Χαμηλές είναι οι «πτήσεις» του αεροδρομίου Καλαμάτας στις αξιολογήσεις των χρηστών του στο ίντερνετ, και συγκεκριμένα στην Google, και για το φετινό καλοκαίρι.

Η συνολική βαθμολογία που συγκεντρώνει με το ζόρι φτάνει στο 3,5, με τα θετικά σχόλια για την κατάστασή του να είναι ελάχιστα.

Στο μεταξύ, στις 11 Οκτωβρίου εκπνέει η νέα προθεσμία που έχει δώσει το Υπερταμείο στους ενδιαφερόμενους επενδυτές για να υποβάλουν τις δεσμευτικές τους προσφορές. Στο πλαίσιο, δε, της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, καλεσμένος σε forum, ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος του Υπερταμείου, Στέφανος Γιουρέλης, μίλησε γιατί η παραχώρηση του αεροδρομίου είναι στοίχημα για το Υπερταμείο.

Το στοίχημα

Συγκεκριμένα, στο studio της Open Digital ήταν καλεσμένος ο Deputy CEO Στέφανος Γιουρέλης, ο οποίος μίλησε για τη νέα εποχή στην οποία θα περάσει το Υπερταμείο.

Κατά τη συνέντευξη που έδωσε ρωτήθηκε και για το αεροδρόμιο Καλαμάτας, για το οποίο ο κ. Γιουρέλης είπε πως πρόκειται για ένα μεγάλο στοίχημα για το Υπερταμείο. «Είναι πολύ σημαντικό για εμάς, γιατί επηρεάζει τη χώρα, επηρεάζει το τουριστικό προϊόν, και είναι ένα μεγάλο στοίχημα, δικό μας. Είναι μεγάλο στοίχημα, γιατί ο διαγωνισμός ξεκίνησε το 2021. Ολοκληρώνεται μέσα σε τρία χρόνια. Να θυμίσω ότι οι διαγωνισμοί των αεροδρομίων έκαναν πολλαπλάσιο χρόνο από αυτόν μέχρι τώρα. Φυσικά, χρησιμοποιούμε την τεχνογνωσία που χρησιμοποίησε το ΤΑΙΠΕΔ σε προηγούμενες, παρόμοιες, παραχωρήσεις», εξήγησε ο αν. διευθύνων σύμβουλος του Υπερταμείου.

Όπως ανέφερε στη συνέχεια, στις 11 Οκτωβρίου θα κατατεθούν οι δεσμευτικές οικονομικές προσφορές των επενδυτών και πρόσθεσε: «Και μέσα στο Δεκέμβριο θα είμαστε έτοιμοι να ανακηρύξουμε τον προσωρινό επενδυτή και στο πρώτο τρίμηνο του 2025 να γίνουν όλες οι υπόλοιπες διαδικασίες, υπογραφή συμβάσεων, κύρωση στη Βουλή και οτιδήποτε άλλο χρειασθεί, ώστε το πρώτο εξάμηνο 2025 να έχουμε το νέο παραχωρησιούχο».

Χαμηλή βαθμολογία

Αν, λοιπόν, όλα κυλήσουν σύμφωνα με αυτό το χρονοδιάγραμμα του Υπερταμείου, αρχές καλοκαιριού του 2025 ο νέος παραχωρησιούχος θα «γνωρίζει» το αεροδρόμιο Καλαμάτας, το οποίο ήδη θα έχει φουλάρει, πράγμα που σημαίνει πως οι δυνατότητες για παρεμβάσεις βελτίωσης θα είναι μηδαμινές. Κατά συνέπεια, για άλλη μια σεζόν το αεροδρόμιο θα συνεχίσει με τα ίδια δεδομένα, τα οποία δεν είναι και πολύ τιμητικά για την περιοχή μας. Κι αυτό ξεκάθαρα αποτυπώνεται στις αξιολογήσεις της Google και φέτος.

Αυτά είναι κάποια από τα αρνητικά σχόλια που έχουν αναρτήσει δημόσια χρήστες του αεροδρομίου, ενώ όπως προαναφέραμε τα θετικά σχόλια είναι ελάχιστα:

-Πριν από 2 εβδομάδες: Δυστυχώς το μοναδικό αεροδρόμιο της Πελοποννήσου είναι σε τραγική κατάσταση. Βρώμικο, πινακίδες σε κακή κατάσταση, τουαλέτες απαράδεκτες χωρίς σαπούνι και χαρτί. Το αεροδρόμιο είναι λες και βρίσκεσαι στη δεκαετία του 1980. Επίσης στις πτήσεις από Καλαμάτα για Θεσσαλονίκη για κάποιον λόγο υπάρχει πάντα καθυστέρηση τουλάχιστον μισής ώρας.

-Πριν από δύο μήνες: Είναι κρίμα το μοναδικό αεροδρόμιο στην Πελοπόννησο να είναι σε αυτή την κατάσταση, παρόλο που εξυπηρετεί χιλιάδες ξένους τουρίστες, αλλά και Έλληνες. Είναι ένα μικρό αεροδρόμιο (δεν με ενοχλεί καθόλου αυτό), με αίθουσα αφίξεων και αναχωρήσεων να είναι η ίδια, παρόλο που μπαίνεις από διαφορετικές εισόδους.

Θυμίζει σταθμό λεωφορείων της δεκαετίας του ’80 με ’90. Οι ταμπέλες για διάφορες πληροφορίες είναι κίτρινες και κρέμονται από την οροφή με σκουριασμένες αλυσίδες. Υπάρχει καρτοτηλέφωνο, χωρίς να κυκλοφορούν πλέον τηλεκάρτες. Τα βέλη στις πινακίδες για τις τουαλέτες είναι σχεδιασμένα με μαρκαδόρο.

Η οθόνη αφίξεων είναι μια μικρή τηλεόραση που δεν ανανεώνει τις ώρες αφίξεων των πτήσεων. Τα καθίσματα είναι πολύ λίγα για τον κόσμο που εξυπηρετεί.

Οι ηχητικές ανακοινώσεις δεν ακούγονται καθαρά, με αποτέλεσμα να μαντεύεις τι μπορεί να ανακοινώθηκε. Υπάρχει παρκινγκ που χρεώνει 3 ευρώ είτε παρκάρεις για 30 λεπτά είτε για 1 ημέρα.

Δεν υπάρχει συγκοινωνία με λεωφορεία για την πόλη της Καλαμάτας (απαράδεκτο). Συνεπώς είτε νοικιάζεις αυτοκίνητο είτε παίρνεις ταξί.

Οι αφίσες στις αφίξεις είναι ξεθωριασμένες, διότι είναι αφίσες προηγούμενων δεκαετιών. Είναι κρίμα να έχει αυτή την εικόνα το αεροδρόμιο. Θα έπρεπε να είναι ένα μικρό στολίδι για την περιοχή…

-Πριν από ένα μήνα: Μικρό κακοδιατηρημένο αεροδρόμιο. Πτήσεις διεθνείς από και προς Αυστρία, Αγγλία, Ελβετία και δυστυχώς η Καλαμάτα έχει ένα εγκαταλελειμμένο αεροδρόμιο χωρίς κλιματισμό χωρίς WiFi. Οι ξένοι και οι Έλληνες ταξιδιώτες ζουν τριτοκοσμικές καταστάσεις. Χρειάζεται άμεσα αλλαγές και βελτιώσεις.

-Πριν από ένα μήνα: Μικρό, κακά συντηρημένο αεροδρόμιο. Στην κατάστασή του δεν μπορεί να υποστηρίξει αυτό που “ζητάει” η πόλη της Καλαμάτας.

Της Βίκυς Βετουλάκη