A΄ ΕΛΜΕ Μεσσηνίας: «Να εγκριθούν και να λειτουργήσουν όλα τα τμήματα των ΕΠΑΛ τώρα!»

A΄ ΕΛΜΕ Μεσσηνίας: «Να εγκριθούν και να λειτουργήσουν  όλα τα τμήματα των ΕΠΑΛ τώρα!»

«Να εγκριθούν και να λειτουργήσουν όλα τα τμήματα των ΕΠΑΛ τώρα!» ζητά με επιστολή της η A΄ ΕΛΜΕ Μεσσηνίας από το υπουργείο Παιδείας.

Όπως εξηγεί στην επιστολή της: «Έπειτα από μια εβδομάδα μαθημάτων και παρά τις τρεις (!) συμπληρωματικές ανακοινώσεις για κατ’ εξαίρεση λειτουργία ολιγομελών τμημάτων των ΕΠΑΛ, στη Μεσσηνία παραμένουν κομμένα 4 τμήματα των ΕΠΑΛ. Συγκεκριμένα δεν έχουν ακόμα εγκριθεί τα εξής τμήματα: 2ο ΕΠΑΛ Καλαμάτας:  Γ’ τάξη, Ειδικότητα Τεχνικός Ηλεκτρονικών και Υπολογιστικών Συστημάτων Εγκαταστάσεων Δικτύων και Τηλεπικοινωνιών. 4ο ΕΠΑΛ Καλαμάτας:      Γ΄ τάξη, Ειδικότητα Τεχνικός Θερμικών και Υδραυλικών Εγκαταστάσεων και Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου. 4ο ΕΠΑΛ Καλαμάτας: Β΄ τάξη, Τομέας Πληροφορικής. ΕΠΑΛ Μεσσήνης: Β΄ τάξη, Τομέας Διοίκησης και Οικονομίας. 

Από αυτά τα τμήματα οι ειδικότητες της Γ τάξης: Τεχνικός Ηλεκτρονικών και Υπολογιστικών Συστημάτων Εγκαταστάσεων Δικτύων και Τηλεπικοινωνιών και Τεχνικός Θερμικών και Υδραυλικών Εγκαταστάσεων και Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου, είναι μοναδικές, αφού δε λειτουργούν σε κανένα άλλο ΕΠΑΛ του νομού, ενώ υπάρχει και επαρκές εκπαιδευτικό προσωπικό για να λειτουργήσουν. Χαρακτηριστικά το καλοκαίρι διορίστηκαν 4 ηλεκτρονικοί ΠΕ84 στο νομό μας.

Απορίας άξιο είναι ο τρόπος που αντιμετωπίζει το υπουργείο τα ολιγομελή τμήματα. Τμήματα με τις ίδιες σε αριθμό εγγραφές να εγκρίνονται και άλλα να κόβονται… Δύο μέτρα και δύο σταθμά!

Είναι δικαίωμα του κάθε παιδιού να φοιτήσει στην ειδικότητα και στον τομέα που επιθυμεί. Η μη έγκριση των τμημάτων είναι ευθεία επίθεση στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών. Η μόρφωση των νέων ανθρώπων δεν μπορεί να αντιμετωπίζεται ως κόστος.

Αντίστοιχη ανακοίνωση έχει εκδώσει και η Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Καλαμάτας.

Καλούμε το υπουργείο να εγκρίνει όλα τα ολιγομελή τμήματα! Να μην αναγκάσει κανέναν μαθητή να αλλάξει ειδικότητα ή, ακόμα χειρότερα, τόπο διαμονής. Αν δεν το πράξει, θα μας βρει μαζί με τους γονείς και τους μαθητές απέναντί του».