ΣΥΡΙΖΑ κατά Νίκα, Τατούλη και …σιωπής Κατρούγκαλου για το μέλλον του αεροδρομίου


Με ανακοίνωσή του το Γραφείο Τύπου της Ν.Ε. ΣΥΡΙΖΑ Μεσσηνίας ξεκαθαρίζει πως το αεροδρόμιο Καλαμάτας θα παραμείνει σε δημόσιο έλεγχο και επιτίθεται εμμέσως πλην σαφώς στις χθεσινές δηλώσεις του δημάρχου Καλαμάτας, Π. Νίκα, για σύμπραξη ιδιωτικού και δημόσιου τομέα (ΣΔΙΤ) για την ανάπτυξή του, όπως και στον περιφερειάρχη, Π. Τατούλη, για τη γνωστή και πάγια θέση του.
Με την ανακοίνωσή της η Ν.Ε. ΣΥΡΙΖΑ Μεσσηνίας στρέφεται και κατά της σιωπής του κ. Κατρούγκαλου, ο οποίος στην επίσκεψή του το Σάββατο στο αεροδρόμιο απέφυγε να απαντήσει ξεκάθαρα επί του θέματος.


ΣΥΡΙΖΑ Μεσσηνίας: Είναι και θα παραμείνει σε δημόσιο έλεγχο
 
Ως χαμένους στη… μετάφραση βλέπει η Νομαρχιακή Επιτροπή Μεσσηνίας του ΣΥΡΙΖΑ όλους όσοι “έτρεξαν” να ερμηνεύσουν τις δηλώσεις του αναπληρωτή υπουργού, Γ. Κατρούγκαλου, για την τύχη του αεροδρομίου Καλαμάτας.
Συγκεκριμένα, σε σχετικό δελτίο Τύπου που δόθηκε στη δημοσιότητα αναφέρονται τα εξής: «Με αφορμή διάφορα σχόλια που είδαν το φως της δημοσιότητας, το Γραφείο Τύπου της Ν.Ε. ΣΥΡΙΖΑ Μεσσηνίας διευκρινίζει πως οι δηλώσεις του αναπληρωτή υπουργού Εξωτερικών και βουλευτή Μεσσηνίας, Γ. Κατρούγκαλου, για το ενδεχόμενο σύμπραξης δημόσιου και ιδιωτικού τομέα για την αναβάθμιση και αξιοποίηση του αεροδρομίου της Καλαμάτας δεν αποδόθηκαν σωστά.
Το αεροδρόμιο της Καλαμάτας είναι και θα παραμείνει σε δημόσιο έλεγχο. Από τα συναρμόδια υπουργεία  καταβάλλονται όλες οι προσπάθειες ώστε η αναβάθμιση και αξιοποίησή του να γίνει με εθνικούς πόρους. Δεν είναι τυχαίο ότι αυτή η κυβερνητική επιλογή κατηγορείται ευθέως από κορυφαίους παράγοντες της Περιφέρειας Πελοποννήσου, οι οποίοι αναφανδόν τάσσονται υπέρ των ΣΔΙΤ».
Α.Π.


Μονόδρομος η λύση ΣΔΙΤ για το αεροδρόμιο της Καλαμάτας σύμφωνα με τον Π. Νίκα

Στο περιθώριο της συνέντευξης Τύπου για την εκδήλωση προς τιμήν των εθελοντών της Καλαμάτας απόψε το βράδυ, ζητήθηκε από το δήμαρχο Καλαμάτας να σχολιάσει τα όσα δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών και βουλευτής Μεσσηνίας, Γιώργος Κατρούγκαλος, κατά την πρόσφατη επίσκεψη στον αερολιμένα «Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος».
Ο κ. Νίκας σημείωσε ότι στην ουσία δε διαφωνεί με τα λεγόμενα του υπουργού, αφού κανένας δεν έχει μιλήσει για πώληση του αεροδρομίου, όπερ σημαίνει πλήρη ιδιωτικοποίησή του. Επίσης, σημείωσε ότι το αεροδρόμιο της Καλαμάτας είναι παράλληλα στρατιωτικό και ανήκει και στο ΝΑΤΟ. Έτσι, ξεκαθάρισε ότι αυτό που λέει ο ίδιος, όπως και άλλοι, είναι η λύση ΣΔΙΤ, σύμπραξη δηλαδή του δημοσίου με τον ιδιωτικό τομέα, αναφέροντας το παράδειγμα της Fraport.
Πρόσθεσε δε, ότι μακάρι το ελληνικό Δημόσιο να έχει τη δυνατότητα να προσφέρει 60-70 εκ. που χρειάζονται για την περαιτέρω ανάπτυξη του αερολιμένα της Καλαμάτας, αλλά, όπως φαίνεται και από τις συνεχείς εκκλήσεις του αερολιμενάρχη κ. Μανδηλάρη, το ελληνικό Δημόσιο δεν έχει αυτή τη δυνατότητα.
Έτσι, ο δήμαρχος Καλαμάτας χαρακτήρισε τη λύση ΣΔΙΤ ουσιαστικά ως «μονόδρομο» για τον αερολιμένα της Καλαμάτας, σημειώνοντας ότι με ΣΔΙΤ φτιάχτηκε και ο εθνικός δρόμος και ο διεθνής αερολιμένας Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος».
Κλείνοντας υπογράμμισε ότι η λύση ΣΔΙΤ θα είναι η πιο επιβεβλημένη και για το λιμάνι της Καλαμάτας, όπου τα ποσά που θα χρειαστούν θα είναι ακόμα μεγαλύτερα για την ανάπτυξή του.
Κ. Γαζ.