Το αεροδρόμιο Καλαμάτας πρωταγωνιστής και το 2014 της τουριστικής ανάπτυξης της χώρας

Το αεροδρόμιο Καλαμάτας πρωταγωνιστής και το 2014 της τουριστικής ανάπτυξης της χώρας

-Επίσκεψη 15 στελεχών γερμανικών φορέων και τουριστικών επιχειρήσεων
 
Στη Μεσσηνία βρέθηκαν 15 στελέχη γερμανικών φορέων και τουριστικών επιχειρήσεων στο πλαίσιο ταξιδίου εξοικείωσης που συνδιοργανώνουν η Περιφέρεια Πελοποννήσου και η Ένωση Ξενοδόχων Μεσσηνίας.
Η συμμετοχή των στελεχών τουριστικών επιχειρήσεων έγινε στο πλαίσιο εκπαιδευτικού τουριστικού ταξιδίου που διοργάνωσε το Ίδρυμα Willy Scharnow-Stiftung fοr Touristik. Το συγκεκριμένο ίδρυμα αποτελεί το μοναδικό της Γερμανίας που έχει ως στόχο την εκπαίδευση των γερμανικών τουριστικών φορέων και πρακτόρων. Στόχος των συγκεκριμένων προγραμμάτων αποτελεί η γνωριμία των συμμετασχόντων με την περιοχή, τα αξιοθέατα και τις τουριστικές υποδομές. Αντίστοιχα προγράμματα διενεργούνται σε σημαντικούς προορισμούς διεθνώς, και η επιλογή της Μεσσηνίας αποτελεί ένα ακόμη δείγμα για την ανάπτυξη που εμφανίζει ο προορισμός της Πελοποννήσου.
Την αντιπροσωπεία των γερμανικών τουριστικών φορέων και πρακτόρων υποδέχθηκαν η θεματική αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης, Κωνσταντίνα Νικολάκου και ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μεσσηνίας, Σπύρος Λαγωνικάκος.
Η κα Νικολάκου καλωσόρισε τους συμμετέχοντες στη Μεσσηνία και τους παρουσίασε τον προορισμό, προσφέροντάς τους ένα λεύκωμα της Πελοποννήσου στα γερμανικά, καθώς και δύο φυλλάδια με πληροφορίες για τον προορισμό και τα προϊόντα της περιοχής. Τους ενημέρωσε, επίσης, για τις περιοχές της Μεσσηνίας που θα γνωρίσουν τις επόμενες ημέρες, όπως η Καλαμάτα, η Αρχαία Μεσσήνη, η Πύλος, η Κυπαρισσία και η Μάνη, αλλά και αρχαιολογικούς χώρους ευρύτερα της Πελοποννήσου, όπως η Αρχαία Ολυμπία.
Οι συμμετέχοντες θα έχουν ακόμη την ευκαιρία να γνωρίσουν την πελοποννησιακή γαστρονομία από τα γεύματα που θα τους προσφέρουν οι κατά τόπους σύλλογοι επαγγελματιών τουριστικών επιχειρήσεων και υγειονομικού ενδιαφέροντος.
Τα στελέχη που επισκέπτονται την περιοχή της Μεσσηνίας προέρχονται από τις παρακάτω επιχειρήσεις: FTI Group, HRG, Hogg Robinson Germany GmbH & Co. KG, Power Travel, Aktiv Touristik Keiler + Holger Haikerl GbR, atraveo GmbH, Reiseagentur Jost, DER Touristik Koln, Gesellschaft for Reisevertriebssysteme mbH, Worldwide Tickets, Leopold Reisen, Domicil Weltweit Travelclub GmbH, Siegerland-Reiseboro, Firma Reiseboro Wischer, Eibacher Reisebor.
Η κα Νικολάκου αναφέρθηκε ακόμη στην προσπάθεια της Περιφερειακής Αρχής για προβολή και προώθηση του προορισμού, μια προσπάθεια η οποία δεν έχει ανακοπεί στο ελάχιστο από τη διαδικασία των εκλογών.
Πέραν των εβδομάδων δράσεων προβολής σε ευρωπαϊκές πόλεις, όπως Λονδίνο, Βιέννη, Μόναχο, Ντύσελντορφ, των νέων πτήσεων προς το αεροδρόμιο της Καλαμάτας που έλαβαν χώρα το Φεβρουάριο και το Μάρτιο, έχουν ήδη πραγματοποιηθεί fam trip με 15 διεθνή στελέχη αγροτουριστικών επιχειρήσεων, με 25 Πολωνούς τουριστικούς πράκτορες και δημοσιογράφους, ενώ μετά την ομάδα των Γερμανών ακολουθούν δύο γκρουπ Σλοβένων επαγγελματιών τουρισμού.
«Ο προορισμός “Πελοπόννησος” έχει γίνει πλέον μόδα με συντονισμένες δράσεις και συνέργειες» σημείωσε η κα Νικολάκου.
Άλλωστε, η Πελοπόννησος, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του ΣΕΤΕ, παρουσιάζει σημαντική αύξηση των προγραμματισμένων θέσεων από το εξωτερικό στο αεροδρόμιο Καλαμάτας, που αγγίζει το μεγαλύτερο ποσοστό της χώρας, 122%, με 172.956 το 2014 έναντι 77.864 το 2013, με τις πτήσεις γραμμής να αποτελούν το 74% έναντι των πτήσεων charter, που αποτελούν το 26%.
Η Πελοπόννησος και το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, λοιπόν, θα είναι και το 2014 πρωταγωνιστές της τουριστικής ανάπτυξης της χώρας.